Dagelijkse update email geeft sinds 2 dagen aan dat backup niet is gelukt. Vandaag checkte ik app op mijn Mac book, maar daar kom ik niet in. Krijg boodschap 'Backup service not running. Please start it and restart the application'. Vage boodschap. Aangezien applicatie niet reageert weet ik niet wat te doen.
icon
Beste antwoord door BerendDeMeyer 4 april 2018, 20:50
Dagelijkse update email geeft sinds 2 dagen aan dat backup niet is gelukt. Vandaag checkte ik app op mijn Mac book, maar daar kom ik niet in. Krijg boodschap 'Backup service not running. Please start it and restart the application'. Vage boodschap. Aangezien applicatie niet reageert weet ik niet wat te doen.
Goedenavond
@Engine,
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
De snelste manier om deze issue op te lossen - zonder al teveel trials and errors - is om Back-up Online even opnieuw te installeren op je MacBook. Je zal dan wel weer opnieuw je licentiecode moeten invoeren. Deze is heel makkelijk te achterhalen - zonder in je mail te hoeven zoeken - door onderstaand topic te volgen:
Waar vind ik mijn licentiecode van Back-up Online?
Mocht deze herinstallatie geen oplossing zijn in jouw geval, laat me dat dan weten. Ik help je dan graag weer verder.
Succes met de herinstallatie en ik wens je een fijne avond!

Bekijk origineel