Beste antwoord door BerendDeMeyer
Bekijk origineel[macOS] Backup Online start niet op op Macbook
Dagelijkse update email geeft sinds 2 dagen aan dat backup niet is gelukt. Vandaag checkte ik app op mijn Mac book, maar daar kom ik niet in. Krijg boodschap 'Backup service not running. Please start it and restart the application'. Vage boodschap. Aangezien applicatie niet reageert weet ik niet wat te doen.
Goedenavond
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
De snelste manier om deze issue op te lossen - zonder al teveel trials and errors - is om Back-up Online even opnieuw te installeren op je MacBook. Je zal dan wel weer opnieuw je licentiecode moeten invoeren. Deze is heel makkelijk te achterhalen - zonder in je mail te hoeven zoeken - door onderstaand topic te volgen:
Waar vind ik mijn licentiecode van Back-up Online?
Mocht deze herinstallatie geen oplossing zijn in jouw geval, laat me dat dan weten. Ik help je dan graag weer verder.
Succes met de herinstallatie en ik wens je een fijne avond! ๐
Hallo Engine,
Graag gedaan natuurlijk! ๐
Goedenavond @Engine !
Ik ben even benieuwd hoe je bent gevaren met de herinstallatie van Back-up Online?
Heb een fijne avond! ๐
Ik ben even benieuwd hoe je bent gevaren met de herinstallatie van Back-up Online?
Heb een fijne avond! ๐
Ik ben even benieuwd hoe je bent gevaren met de herinstallatie van Back-up Online?
Heb een fijne avond! ๐
Goedemorgen
Even nogmaals een kleine reminder m.b.t. jouw herinstallatie. Is het je inmiddels gelukt Back-up Online opnieuw te (her)installeren?
Heb een fijne dag!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.