Beste antwoord door Tim
Bekijk origineel[macOS] Geen e-mailnotificaties voor de back-ups van 11 maart ontvangen.
Ik heb vanmorgen - zondag 12 maart ~ 06:00 uur - geen e-mail notificaties ontvangen van de gemaakte back-ups, voor die Back-up Online abonnementen die ik in beheer heb! Zijn er meer gebruikers die dit hebben gemerkt?
Blijkbaar een tijdelijke storing, want ik heb inmiddels weer notificaties ontvangen vanmorgen.
Hi Berend, dank voor je meldingen. :)
We zijn er in ieder geval achter gekomen waardoor er sinds dit jaar problemen zijn geweest met het versturen van de dashboard e-mails. KPN heeft namelijk haar e-mailplatform gewijzigd om misbruik en spoofing tegen te gaan. Hier wordt nog aan gesleuteld gezien er af en toe problemen zijn zoals ook bij Back-up Online.
We zijn er in ieder geval achter gekomen waardoor er sinds dit jaar problemen zijn geweest met het versturen van de dashboard e-mails. KPN heeft namelijk haar e-mailplatform gewijzigd om misbruik en spoofing tegen te gaan. Hier wordt nog aan gesleuteld gezien er af en toe problemen zijn zoals ook bij Back-up Online.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.