Beantwoord

[macOS] Geen e-mailnotificaties voor de back-ups van 11 maart ontvangen.

  • 12 maart 2017
  • 3 reacties
  • 163 keer bekeken

Reputatie 7
Ik heb vanmorgen - zondag 12 maart ~ 06:00 uur - geen e-mail notificaties ontvangen van de gemaakte back-ups, voor die Back-up Online abonnementen die ik in beheer heb! Zijn er meer gebruikers die dit hebben gemerkt?
icon

Beste antwoord door Tim 17 maart 2017, 09:13

Hi Berend, dank voor je meldingen. :)

We zijn er in ieder geval achter gekomen waardoor er sinds dit jaar problemen zijn geweest met het versturen van de dashboard e-mails. KPN heeft namelijk haar e-mailplatform gewijzigd om misbruik en spoofing tegen te gaan. Hier wordt nog aan gesleuteld gezien er af en toe problemen zijn zoals ook bij Back-up Online.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi Tim,

Bedankt voor je terugkoppeling. 🆒
Reputatie 7
Badge +11
Hi Berend, dank voor je meldingen. :)

We zijn er in ieder geval achter gekomen waardoor er sinds dit jaar problemen zijn geweest met het versturen van de dashboard e-mails. KPN heeft namelijk haar e-mailplatform gewijzigd om misbruik en spoofing tegen te gaan. Hier wordt nog aan gesleuteld gezien er af en toe problemen zijn zoals ook bij Back-up Online.
Reputatie 7
Blijkbaar een tijdelijke storing, want ik heb inmiddels weer notificaties ontvangen vanmorgen.

Reageer