1. Op 02-01-2017 om 11:00 uur is de geforceerde upgrade naar v16 uitgerold.
Mijn v15 geeft vandaag aan:
[Mon Jan 2 14:06:47 CET 2017] Checking for updates
[Mon Jan 2 14:06:48 CET 2017] No new version found
2. Sinds 01-01-2017 werkt mijn BUO heel slecht en per vanavond helemaal niet meer. Zie onderstaande overzichten:
3. Geen verbinding meer met het kastknooppunt.
4. Download/Upload zijn beiden goed:
Morgenochtend ga ik de her-installatie doen van de nieuwe v16 voor macOS, dus deze topic wordt door mij zeker vervolgd. Ook de Windows versie zal ik checken op deze meldingen en zo ja, ook hier een her-installatie doen van v16.
Mocht je ook deze/andere (fout)meldingen tegenkomen, doe dan eerst even een her-installatie met v16.
KPN BUO v16 voor MacOS: https://download.kpnbackup.com/16.8.0.16325-workstation/kpn-backup-online-16.8.0.16325-macosx-x86_64.zip
En natuurlijk ook (at your service) een linkje voor KPN BUO v16 voor Windows: https://download.kpnbackup.com/16.8.0.16325-workstation/kpn-backup-online-16.8.0.16325-windows-x86_x64.exe
Vragen? Stel ze dan gerust hier op het forum en succes allemaal met deze upgrade naar v16!