vanwege de aanschaf van een nieuwe mac wil ik graag de software opnieuw installeren en de backup opnieuw instellen. Alle bestaande backups mogen weg.
De installatie procedure vraagt mij om de registratie gegevens (mail).
Die heb ik niet.
Hoe kan ik dit opnieuw activeren?
Graag uw reactie
Henk
Beste antwoord door BerendDeMeyer
vanwege de aanschaf van een nieuwe mac wil ik graag de software opnieuw installeren en de backup opnieuw instellen. Alle bestaande backups mogen weg.
De installatie procedure vraagt mij om de registratie gegevens (mail).
Die heb ik niet.
Hoe kan ik dit opnieuw activeren?
Graag uw reactie
Henk
Goedenavond Henk -
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Omdat je aangeeft dat alle voorgaande back-ups weg kunnen/mogen - WEET JE DAT 100% ZEKER? - is de makkelijkste route, om een nieuwe licentie aan te vragen voor Back-up Online voor macOS - bij een van de leden van het
Weet je niet helemaal zeker, dan zal het Forum Team voor je op zoek moeten naar je oude licentienummer, wel is essentieel dat je dan nog wel je wachtwoord hebt. Deze kan onder geen beding door het Forum Team worden opgezocht, dit i.v.m. de veiligheidsnormen die KPN hanteert voor Back-up Online.
Let op! Afhankelijk van je oude licentie - voorheen onder andere Fair Use Policy (onbeperkte back-up) moet je wel rekening houden met de nieuwe versies van Back-up Online, in jouw geval wordt dat een licentie voor een macOS Workstation / per data-set van 100GB.
Heb je naar aanleiding van mijn bericht toch nog andere vragen, stel ze me dan hier gerust. Ik help je graag verder.
PS! Omdat KPN geen volcontinue bedrijf is - 24/7 - zul je even tot maandag moeten wachten, een van de leden van het Forum Team zal je dan via een PB - Persoonlijk Bericht - nader informeren over de te nemen stappen.
Succes en heb een heel fijn weekend!
