Beantwoord

[macOS] Software Back-up Online verouderd.

  • 23 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 156 keer bekeken

Ik krijg de volgende melding in mijn e-mail: Uw Back-up Online software is verouderd. Er is een nieuwere versie voor u beschikbaar. U kunt de laatste versie downloaden via kpn.com/downloadbackuponline.

Moet ik dan eerst de oude software van mijn Mac afhalen voor dat ik de nieuwe software erop zet?
Of is het slechts een update?

* Titel aangepast i.v.m. de zoekmachine van het Forum *
icon

Beste antwoord door Tim 23 oktober 2017, 15:11

Hi @KBosman, welkom op het Zakelijk KPN Forum. Leuk dat u deze vraag hier stelt! 🙂
De update voor Back-up Online kunt u installeren zonder de oude software te verwijderen. Uiteindelijk zal de update ook automatisch plaats vinden, maar u kunt ook alvast handmatig updaten.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hi @KBosman, welkom op het Zakelijk KPN Forum. Leuk dat u deze vraag hier stelt! 🙂
De update voor Back-up Online kunt u installeren zonder de oude software te verwijderen. Uiteindelijk zal de update ook automatisch plaats vinden, maar u kunt ook alvast handmatig updaten.
Reputatie 7
Ik krijg de volgende melding in mijn e-mail: Uw Back-up Online software is verouderd. Er is een nieuwere versie voor u beschikbaar. U kunt de laatste versie downloaden via kpn.com/downloadbackuponline.

Moet ik dan eerst de oude software van mijn Mac afhalen voor dat ik de nieuwe software erop zet?
Of is het slechts een update?

Hallo @KBosman,

Ook namens mijzelf een hartelijk welkom op het Zakelijk KPN Forum!

1. Ik lees dat je Back-up Online voor Mac gebruikt. Omdat ik zelf ook een fervent gebruiker ben van het Apple 'Ecosysteem', zou ik je willen vragen om even aan te geven wanneer je deze e-mail hebt ontvangen.

2. Tevens zou ik je willen vragen om welke versie dit gaat, omdat we inmiddels al een geruime tijd op versie 16.8.0 Build 16235 (#c75153250e-4116) voor macOS zitten. Hoe lang is het bijvoorbeeld geleden, dat je voor het laatst een back-up hebt gemaakt met Back-up Online voor Mac?

Alvast hartelijk dank voor je moeite om mijn vragen te beantwoorden, ik zou het erg op prijs stellen!

Succes met je update, mocht je issues tegenkomen of andere vragen hebben m.b.t. Back-up Online, stel ze hier dan gerust, ik help je graag. 😎
Reputatie 7
De e-mail heb ik een paar weken geleden ontvangen.
Ik heb nu de update gedaan, geen problemen ondervonden met de Mac.
Probleem opgelost

Hallo @KBosman,

Hartelijk dank voor je terugkoppeling en fijn om te lezen, dat Back-up Online na de door @Tim geadviseerde update weer helemaal naar jouw tevredenheid werkt.

Mocht je in de toekomst ooit nog eens vragen/opmerkingen hebben over Back-up Online, dan weet je ons inmiddels wel te vinden hier op het Forum.

Succes en een heel fijn weekend! 😎
De e-mail heb ik een paar weken geleden ontvangen.
Ik heb nu de update gedaan, geen problemen ondervonden met de Mac.
Probleem opgelost

Reageer