Vraag

online backup vanuit België

  • 12 december 2016
  • 3 reacties
  • 83 keer bekeken

Geachte,

Ik probeer al meer dan 2 weken iemand aan de lijn te krijgen of via E-mail om verschillende vragen te beantwoorden. Na 2 E-mails heb ik nog altijd geen antwoord ontvangen. Jullie 0800 nummer voor zakelijke klanten kan niet gebeld worden vanuit uit buitenland. En jullie LIVECHAT is NOOIT beschikbaar.
Dus voor een TELECOM bedrijf zijn jullie best wel heel onbereikbaar.
- Ik kan geen online backup bestelling uitvoeren omdat je geen buitenlands adres kan invoeren in jullie web formulier. Ik wou een maand jullie backup online dienst eens uittesten. Maar aangezien jullie geen gratis proefabonnement hebben zoals bij de meeste providers wou ik opteren voor 1 maand betaald jullie service uit te testen.
- worden mijn bestanden versleuteld verstuurd vanaf mijn computer en ook versleuteld bewaard op de server ?
Met vriendelijke groeten,
Steve

3 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Goedemiddag Steve,

Balen dat het zo lastig is geweest om ons te pakken te krijgen, gelukkig heeft u ons gevonden op het Zakelijk KPN Forum!
Ik zal puntsgewijs uw vragen beantwoorden :)

- Er kan inderdaad geen bestelling gedaan worden op een buitenlands adres. Een buitenlands rekeningnummer is wel mogelijk! Behalve aanmaningen gaat alle communicatie betreft Cloud per mail. Ik probeer even met u mee te denken... Wellicht kunt u een vriend/familielid in Nederland vragen om hun adres te 'lenen' in overleg?

- Een gratis proefabonnement hebben we inderdaad niet, maar wel een 30 dagen tevredenheidsgarantie. Als u binnen 30 dagen opheft, ontvangt u het bedrag terug. In die zin kunt u dus alsnog gratis testen.

- Absoluut! U maakt zelf een encryptiesleutel aan die niemand anders ontvangt (ook KPN niet). Die encryptiesleutel is de enige wijze waarop u de bestanden kunt benaderen.
beste Lindsay,

Ik snap echt niet hoe een telecom bedrijf zoals KPN zo slechte communicatie verschaft aan potentiele klanten.
Via jullie facebook pagina krijg ik dus dit te horen.



Hoe willen jullie mensen helpen als jullie elkaar al tegenspreken in wat wel of niet mogelijk is.
Reputatie 6
Badge +5
Beste Steve,

Dat is inderdaad best jammer! Ik heb de Webcare dame in kwestie gesproken en we zijn er samen uit gekomen. Zij heeft u via Facebook nog een berichtje gestuurd om haar bericht te rectificeren :)

Excuus dat onze communicatie niet eensgezind was en hartelijk dank voor het melden! De neuzen wijzen hier weer netjes dezelfde richting uit.

Reageer