Beantwoord

opzeggen backup online abonnement

  • 16 November 2019
  • 3 reacties
  • 1134 keer bekeken

Ik wil graag het backup online abonnement waar ik al jaren geen gebruik meer van maak opzeggen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Kevin Chang

icon

Beste antwoord door Rick S. 29 November 2019, 10:51

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hi@kevinchang,

 

Welkom op het zakelijk KPN forum! Jammer dat u uw back-up online abonnement wenst op te zeggen. 

Voordat u uw abonnement opzegt adviseer ik om alle opgeslagen bestanden naar een andere omgeving te verplaatsen. Want zodra het abonnement is opgezegd, kunt u niet meer bij uw bestanden.

 

Het opzeggen van uw abonnement kan heel eenvoudig in uw Zelfservice Cloud omgeving. Via onderstaande stappen kunt u uw abonnement opzeggen.

 

Overige Clouddiensten opheffen

  1. Log in op Zelfservice Cloud en klik op 'Abonnementen'.
  2. Kies het abonnement dat u wilt opheffen
  3. U komt op een nieuwe pagina. Daar klikt u op de button 'per einde contract opheffen'.

 

Uw contract wordt nu automatisch stopgezet na afloop van uw einde contractdatum. U krijgt binnen 5 weken na uw einde contractdatum automatisch een eindfactuur over uw opgeheven dienst.

Beste Rashid,

 

Ik kan helaas niet in Zelfservice Cloud inloggen, heb nooit een account daarvoor gehad, dus wachtwoord vergeten werkt ook niet. 

 

Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

 

Kevin Chang

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @kevinchang ,

Rashid is vandaag vrij, dus ik spring even bij. Elke klant met cloud-diensten krijgt automatisch een Zelfservice Cloud omgeving. Dus ook u heeft daar een account voor. Eventueel kan ik ook de opheffing voor u verwerken. Hiervoor ontvang ik graag een privébericht met daarin het klantnummer, het mailadres dat hierbij geregistreerd is, uw geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer dat hierbij gebruikt word :innocent:

Reageer