Vraag

Opzeggen Backup Online abonnement

  • 30 June 2015
  • 2 reacties
  • 327 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Ik wil mijn Cloud abonnement opzeggen. heb hiervoor het contactformuier ingevuld zoals aangegeven op de website en zou binnen 2 dagen een respons krijgen. Ondertussen zijn we al 2 weken verder en geen enkele respons.. 

Ik zie meer van dergelijke ervaringen staan op dit forum. Dus dan maar via de weg het verzoek om mijn Cloud abonnement per direct te beeindigen.

Met vriendelijke groet,
Alfred ten Hulsen

2 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Dag Alfred,

Jammer te moeten lezen dat u uw clouddiensten wenst op te zeggen. Mag ik weten wat de reden hiervan is? Werkte het niet goed? Natuurlijk sta ik klaar om te helpen. 

Wanneer u toch wenst op te zeggen, dan moet dat gewoon ineens goed gaan. Ook via de website. Erg vervelend dat u niets heeft vernomen na uw melding via de website.

Kunt u me in een privébericht uw postcode/huisnummer, naam van contractant, soort product dat u wilt opzeggen en een mailadres dat op uw abonnement is geregistreerd sturen? Dan informeer ik u verder over de eventuele opzegging.

Met vriendelijke groet,

Burhan
Reputatie 3
Badge +3
Dag Alfred, 

Ik heb uw abonnement per 2 juli 2015 opgezegd. Meer informatie vindt u in uw privéberichten. :-)

Met vriendelijke groet,
Burhan

Reageer