Beantwoord

Opzeggen Backup Online abonnement

  • 14 September 2015
  • 8 reacties
  • 689 keer bekeken

Geachte,

ik zou graag per direct mijn Backup-online abonnement willen opzeggen.

Kunt u me hierbij helpen?

bvd.
icon

Beste antwoord door Tim 16 September 2015, 15:23

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste paulus,

Ik heb uw Back-up Online abonnement kunnen vinden, natuurlijk help ik u graag verder om de dienst stop te zetten. Kunt u mij ter verificatie een privébericht sturen met uw postcode, huisnummer en bankrekeningnummer?
Reputatie 7
Badge +11
Beste Paul,

Ik heb uw privébericht ontvangen. Het account wordt beëindigd per 25 september 2015. U heeft dus nog enkele dagen de tijd om eventueel uw bestanden veilig te stellen. Voor deze datum kan ik de opzegging nog terug draaien.
Typisch:
Die vragen helemaal niet WAAROM je wilt opzeggen en ondernemen ook geen enkele poging om je als klant te behouden....
Dan heb je als KPN pas vertrouwen in je dienstverlening... of niet....!
Reputatie 7
Badge +11
Beste pixelstext,

Dank voor uw opmerking. Als medewerker heb ik absoluut vertrouwen in de dienstverlening van KPN. Klantbehoud en doorvragen is niet mijn sterkste kant inderdaad, dat hebt u goed gezien. Op het forum focus ik mij meer op servicevragen en problemen. 🙂
Je bent wel eerlijk Tim en daarmee kom je uiteindelijk het verst...!

Ik heb op 16-11 Backup Online opgezegd. Toch worden nog steeds elke dag backups gemaakt.
Opzegging wordt niet bevestigd of op gereageerd.
Laatste betaling ook gestorneerd: en daar wordt dan weer wel op gereageerd.
Reputatie 7
Badge +11
Dank voor je reactie! Daar ben ik het helemaal mee eens :)

Na het opzeggen van Back-up Online blijft de dienst nog 30 dagen actief, u betaald er niet meer voor. Om directe data vernietiging bij onterechte opzeggingen te voorkomen blijft het abonnement op deze manier nog even technisch in leven,

Indien gewenst kan ik de verwijdering vroegtijdig voor u starten.
Verwijder maar per direct, want ik kan er toch niet meer bij.
Reputatie 7
Badge +11
Beste pixelstext,

De mogelijkheid voor ons om de dienst vroegtijdig te vernietigen blijkt niet meer te bestaan. Mijn excuses, ik kan de e-mails niet tegen houden. :(
Over ongeveer 2 weken ontvangt u ze niet meer.

Reageer