Beste,
Ik gebruik sinds 2011 de online backup.
Deze wil ik graag opheffen (systeem is veranderd en niet meer compatible met KPN online backup.
Mijn login werk niet (gebruikersnaam onbekend).
Mijn klantnr staat in mijn profiel.
Bij voorbaat dank.
Goedemiddag Gerard, welkom op het Zakelijk KPN Forum.
Het opzeggen van Back-Up Online gaat via de Zelfservice Cloud pagina. Om uw gebruikersnaam daarvoor te achterhalen heb ik enkele gegevens van u nodig.
Stuur mij een privébericht met de postcode/huisnummer, het e-mailadres en de laatste 4 cijfers van het IBAN nummer gekoppeld aan uw Cloud account.
Het opzeggen van Back-Up Online gaat via de Zelfservice Cloud pagina. Om uw gebruikersnaam daarvoor te achterhalen heb ik enkele gegevens van u nodig.
Stuur mij een privébericht met de postcode/huisnummer, het e-mailadres en de laatste 4 cijfers van het IBAN nummer gekoppeld aan uw Cloud account.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.