Beantwoord

programma verdwenen

  • 15 januari 2017
  • 1 reactie
  • 90 keer bekeken

Ik werk met een Windows-7 SP-1 64 bits besturingssysteem. Op 8 december is de laatste backup gemaakt. Ik ben toen voor 4 weken op vakantie gegaan en heb niet meer gecheckt of de backups goed zijn uitgevoerd. Nu blijkt na mijn terugkomst niet alleen dat er geen backups meer zijn uitgevoerd, maar het hele programma blijkt niet meer op de computer te staan!
Iemand hier ervaring mee? Is er een update geweest (die dan misschien mislukt is)?
icon

Beste antwoord door Tim 16 januari 2017, 13:53

Hallo Bagijntje,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! :)

Ik heb uw privébericht ontvangen en ander topic gezien. Er is inderdaad een update uitgekomen voor Back-up Online. Of dit te maken heeft met het feit dat er geen back-ups zijn gemaakt is lastig te zeggen. Ik denk het niet, de update was er volgens mij pas later.

Hoe dan ook is het een goed idee om te beginnen met een herinstallatie van de nieuwste update. Mijn voorstel om dit verder te bespreken in het andere topic. Deze markeer ik om die reden als beantwoord.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Hallo Bagijntje,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! :)

Ik heb uw privébericht ontvangen en ander topic gezien. Er is inderdaad een update uitgekomen voor Back-up Online. Of dit te maken heeft met het feit dat er geen back-ups zijn gemaakt is lastig te zeggen. Ik denk het niet, de update was er volgens mij pas later.

Hoe dan ook is het een goed idee om te beginnen met een herinstallatie van de nieuwste update. Mijn voorstel om dit verder te bespreken in het andere topic. Deze markeer ik om die reden als beantwoord.

Reageer