Vraag

Slotfactuur

  • 19 juli 2016
  • 2 reacties
  • 235 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik kreeg gisteren een slotfactuur voor mijn Backup Online. In de mail stond dat het een factuur betreft over de afgelopen maand, maar op de factuur staat dat het een factuur is ivm 'Slotnota inzake overgang naar nieuwe factuur'. Nergens op de factuur is een periode vermeld. Ik heb op de gebruikelijke wijze facturen ontvangen tot en met augustus en deze facturen zijn allemaal ook al betaald.

Kan iemand mij aangeven waarom ik deze slotfactuur heb ontvangen?

Met vriendelijke groet,

Rianne Temmen

2 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Goedemiddag Rianne,

Welkom op ons nieuwe Forum 🙂

Ik kan me goed voorstellen dat die slotnota wat vragen oproept. Gelukkig is het niets geks! KPN gaat namelijk over op een ander factuursysteem voor Cloudproducten. Er wordt een laatste factuur gestuurd van het oude systeem (de slotnota) en verder zijn het facturen van het nieuwe systeem. De nieuwe facturen houden rekening met deze slotnota, u betaalt dus niet dubbel. Hij zou moeten slaan op de periode mei of juni.

Voor de zekerheid wil ik het wel even nakijken voor u, gezien u aangeeft alles t/m augustus betaald te hebben. Zou u mij alstublieft het e-mailadres waar uw Back-up Online op geregistreerd staat bij ons willen toesturen in een privébericht?

P.S: mocht je meer willen weten over de vernieuwingen op ons Forum, klik dan hier.
Reputatie 6
Badge +5
Hallo Rianne,

Dank voor uw privé bericht! Ik heb het meteen voor u nagekeken, en het klopt inderdaad. De factuur die u nu heeft ontvangen slaat op de periode mei. 🙂

Als u uw administratie er op na kijkt zult u zien dat u de Back-up Online factuur van mei niet eerder heeft ontvangen, In verband met de overgang op het nieuwe factuursysteem ontvangt u die nu.

Hopelijk heb ik het kunnen ophelderen voor u, ik hoor het graag als u nog vragen heeft,

Reageer