Vanaf 14 december is er geen backup meer uitgevoerd
Hi Boucec, welkom op het Zakelijk KPN Forum! :)
Dat is een hele goede vraag. Hebt u de nieuwste versie van Back-up Online in gebruik? Mogelijk niet, aangezien deze update er nog niet lang is. Vermoedelijk is voor u de snelste route naar een oplossing. Versie 16.8 is de nieuwste en kunt u downloaden op de KPN Website. Als dat niet lukt, adviseer ik u om een volledige herinstallatie te proberen.
Dat is een hele goede vraag. Hebt u de nieuwste versie van Back-up Online in gebruik? Mogelijk niet, aangezien deze update er nog niet lang is. Vermoedelijk is voor u de snelste route naar een oplossing. Versie 16.8 is de nieuwste en kunt u downloaden op de KPN Website. Als dat niet lukt, adviseer ik u om een volledige herinstallatie te proberen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.