Beantwoord

[Windows] Afbreken back-up blijft hangen.

  • 5 March 2017
  • 3 reacties
  • 201 keer bekeken

Ik heb woensdag backup online geïnstalleerd. heb alleen nog geen back up kunnen maken. Na eerste bakcup opgestart te hebben en een nacht gelopen te hebben stond ie in de ochtend op nog 42 dagen te gaan. Heb toen de backup afgebroken. Vervolgens nieuwe selectie gemaakt met belangrijkste documenten, deze stond na 3 uur nog op 8 dagen te gaan. deze heb ik wederom afgebroken. Nu blijft ie hangen op afbreken en kan ik niets meer annuleren.
Wat is er aan de hand en waarom duurt het maken van de eerste backup zo extreem lang ?
Ik hoop dat iemand me snel kan helpen, want dit schiet zo niet op en mijn abonnement loopt wel al...
icon

Beste antwoord door BerendDeMeyer 12 March 2017, 09:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Ik heb woensdag backup online geïnstalleerd. heb alleen nog geen back up kunnen maken. Na eerste bakcup opgestart te hebben en een nacht gelopen te hebben stond ie in de ochtend op nog 42 dagen te gaan. Heb toen de backup afgebroken. Vervolgens nieuwe selectie gemaakt met belangrijkste documenten, deze stond na 3 uur nog op 8 dagen te gaan. deze heb ik wederom afgebroken. Nu blijft ie hangen op afbreken en kan ik niets meer annuleren.
Wat is er aan de hand en waarom duurt het maken van de eerste backup zo extreem lang ?
Ik hoop dat iemand me snel kan helpen, want dit schiet zo niet op en mijn abonnement loopt wel al...


Hallo Anton,

Welkom op het KPN Zakelijk Forum! 🆒

Zou je met mij het volgende willen delen, om je nog beter en sneller te kunnen helpen:

1. Welk OS gebruik je macOS/Windows?

2. Heb je sindsdien wel eens je logbestanden van Back-up Online bekeken. Zo ja, plaats dan het gedeelte vanaf de startdatum van de start van jouw probleem hier op het forum?

3. Kun je in dit draadje ook even een paar relevante beeldscherm afbeeldingen plaatsen?

Let wel even op alsjeblieft, dat in welke aanvullende info's/afbeeldingen je ook met mij deelt hier op het openbaar forum, je eventuele accountgegevens, e-mailadressen en andere privégegevens eerst even wegpoetst!

Ik verneem graag je reactie samen met de door mij gevraagde aanvullende info's/afbeeldingen.

Succes!
Reputatie 7
Hallo Anton,

Kan ik je nog ergens mee helpen om jouw Back-up Online probleem op te lossen? Ik verneem graag even van je!

Succes.
Reputatie 7
Hallo @Anton,

Omdat ik geen reactie meer van je heb mogen ontvangen over dit topic, markeer ik dit deze als zijnde beantwoordt. Mocht je alsnog vragen/opmerkingen hebben, laat het me dan even weten. Ik help je dan natuurlijk graag alsnog even op weg.

Succes!

Reageer