Welkom op het

Zakelijk KPN Forum

Recent online
Beantwoord

[Windows] Back-up online maakt geen backups meer


Sinds 1 augustus worden er geen backups meer gemaakt. Als ik de backupManager wil opstarten krijg ik een wit scherm met in de kop in eerste instantie BackupManager gevolgd door localhost5000/auto-login/user_token...................................
Op het scherm verschijnt na enige tijd de melding: Backup service is not running. Please, start it, and restart the application.
Zover ik weet zijn er geen bijzondere zaken gebeurd die deze situatie zouden kunnen veroorzaken.
icon

Beste antwoord door Rashid 4 augustus 2017, 15:54

Hi Ad,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Bedankt voor het melden van dit probleem. Ik heb een stappenplan dat u kunt doorlopen om het probleem op te lossen. Daarmee zou het opgelost moeten zijn. Zie hieronder het stappenplan:

Stap 1. Klik op start
Stap 2. klik op uitvoeren
Stap 3. Typ in 'services.msc'
Stap 4. Zoek de KPN Back-up Online service, (deze staat waarschijnlijk op gestopt)
Stap 5. Rechtsklik erop > klik op Service Starten
Stap 6. Open Back-up Online opnieuw

Wanneer u deze stappen hebt doorlopen zou het probleem opgelost moeten zijn. Laat u mij weten of het is gelukt?

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hi Ad,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Bedankt voor het melden van dit probleem. Ik heb een stappenplan dat u kunt doorlopen om het probleem op te lossen. Daarmee zou het opgelost moeten zijn. Zie hieronder het stappenplan:

Stap 1. Klik op start
Stap 2. klik op uitvoeren
Stap 3. Typ in 'services.msc'
Stap 4. Zoek de KPN Back-up Online service, (deze staat waarschijnlijk op gestopt)
Stap 5. Rechtsklik erop > klik op Service Starten
Stap 6. Open Back-up Online opnieuw

Wanneer u deze stappen hebt doorlopen zou het probleem opgelost moeten zijn. Laat u mij weten of het is gelukt?
Hallo Rashid,

Back-up online werkt weer. Ik heb het aanmaken van een nieuwe backup opgestart en ik krijg het idee dat het weer werkt.

Bedankt.

Ad
Reputatie 4
Badge +2
Hi Ad,

Goed om te lezen dat het probleem is opgelost. Graag gedaan!
Mocht u nog vragen hebben, stel ze gerust! Ik wens u een heel goed weekend verder.
Reputatie 6
Badge +6
Ad Vaessen schreef:

Hallo Rashid,
Back-up online werkt weer. Ik heb het aanmaken van een nieuwe backup opgestart en ik krijg het idee dat het weer werkt.
Bedankt.
Ad


Hallo Ad,

Goed te lezen dat het stappenplan van Rashid - thnx! - en het daarna opnieuw opstarten van Back-up Online heeft gewerkt!

Reageer