Vraag

[Windows] Backup blijft uren hangen op het scherm "Selectie bestanden en mappen".

  • 27 maart 2018
  • 29 reacties
  • 1094 keer bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Reputatie 7
Goedemiddag Dick - @Dick99999!

Is je probleem inmiddels al opgelost door de TD?

Heb een fijne dag! 😎
Reputatie 2
Badge
Besloten is dat ik mijn account verwijder en opnieuw een complete backup maak. Omdat ik een paar dagen ben weggeweest zal ik dat pas volgende week doen. De gekozen oplossing geeft wel invulling aan het gezegde ' 1 backup is geen backup ' (ik heb inderdaad een 2-de).

Bijzonder is wel dat de reden voor de gekozen oplossing is dat support mijn PC wilde overnemen met een te downloaden/installeren remote management tool. Ik heb vrij veel ervaring met support en mij valt op dat dit in NL wel meer voorkomt, maar bv. in de VS nooit. Het is ook een groot risico, zowel voor mij en als voor KPN.
Als mijn PC het daarna niet meer doet, dan is KPN daarvoor aansprakelijk? KPN zou dit zelf niet moeten willen, zeker niet in de zakelijke markt! Overigens laat ik nooit onbekenden toe, echt een te groot risico. Blijkbaar zijn de log files niet voldoende?
Reputatie 7
Goedemiddag Dick - @Dick99999!

Bedankt voor je terugkoppeling.

Besloten is dat ik mijn account verwijder en opnieuw een complete backup maak. Omdat ik een paar dagen ben weggeweest zal ik dat pas volgende week doen. De gekozen oplossing geeft wel invulling aan het gezegde ' 1 backup is geen backup ' (ik heb inderdaad een 2-de).
Begrijp ik het goed dat je - zoals ik al eerder aangaf - een geheel nieuwe Back-up Online account - andere licentie - hebt gekregen?

Bijzonder is wel dat de reden voor de gekozen oplossing is dat support mijn PC wilde overnemen met een te downloaden/installeren remote management tool. Ik heb vrij veel ervaring met support en mij valt op dat dit in NL wel meer voorkomt, maar bv. in de VS nooit. Het is ook een groot risico, zowel voor mij en als voor KPN.
Als mijn PC het daarna niet meer doet, dan is KPN daarvoor aansprakelijk? KPN zou dit zelf niet moeten willen, zeker niet in de zakelijke markt! Overigens laat ik nooit onbekenden toe, echt een te groot risico. Blijkbaar zijn de log files niet voldoende?

Ikzelf ben persoonlijk ook geen fan van remote sessies, zeker ook op basis van jouw beschreven argumenten. Laat je me weten wanneer je een wederom geheel geslaagde back-up hebt kunnen maken? Succes!

Heb een fijn weekend! 😎
Reputatie 7
Goedemorgen Dick - @Dick99999!

Ik ben benieuwd of jouw Back-up Online weer 100% naar behoren werkt.

Heb een fijne dag! 😎

Reageer