Beste antwoord door BerendDeMeyer
Bekijk origineel[Windows] backup server start niet op
Hi Gert Jan Van der Woerd,
Welkom op het zakelijk forum van KPN! :D
Uit uw bericht begrijp ik dat u problemen ervaart met Back-up Online. Ik ben erg benieuwd wanneer u dit te zien krijgt? Is dit bijvoorbeeld bij een her-installatie?
Welkom op het zakelijk forum van KPN! :D
Uit uw bericht begrijp ik dat u problemen ervaart met Back-up Online. Ik ben erg benieuwd wanneer u dit te zien krijgt? Is dit bijvoorbeeld bij een her-installatie?
Hebt u al geprobeerd uw back-up online opnieuw te installeren? Op de website van KPN staat uitleg over het opnieuw installeren van bach-up online. Ik heb in uw account gekeken en zie dat u slechts 50gb gebruikt. Dit zou dus niet de oorzaak kunnen zijn.
Wellicht dat@BerendDeMeyer het probleem herkent? Berend is een specialist op het gebied van back-up online.
Wellicht dat
Hallo Gert Jan,
Ik wil je graag helpen.
1. Heb je een PC of een Mac?
2. Zou je voor mij een beeldscherm afbeelding hier willen plaatsen met de melding die je krijgt?
Bedankt alvast voor je moeite!
Ik wil je graag helpen.
EDIT: ik zag in je tweede topic dat het om een Windows installatie gaat!
2. Zou je voor mij een beeldscherm afbeelding hier willen plaatsen met de melding die je krijgt?
Bedankt alvast voor je moeite!
Hallo Gert Jan,
Is het je inmiddels gelukt om Back-up Online weer goed werkend te krijgen? Ik help je graag, dus mocht het nog niet zijn gelukt meld dat hier dan even.
Is het je inmiddels gelukt om Back-up Online weer goed werkend te krijgen? Ik help je graag, dus mocht het nog niet zijn gelukt meld dat hier dan even.
Hallo Gert Jan,
Omdat ik geen reactie meer van je heb gekregen, ga ik ervan uit dat je probleem is opgelost. Ik markeer jouw topic dan ook als zijnde opgelost cq. beantwoord! Mocht in je in de toekomst nog (andere) vragen hebben over Back-up Online, plaats ze dan weer gerust op het forum, ik help je graag! 🆒
Omdat ik geen reactie meer van je heb gekregen, ga ik ervan uit dat je probleem is opgelost. Ik markeer jouw topic dan ook als zijnde opgelost cq. beantwoord! Mocht in je in de toekomst nog (andere) vragen hebben over Back-up Online, plaats ze dan weer gerust op het forum, ik help je graag! 🆒
[mode-note] Tevens in PB verzonden!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.