Bvd
Beste antwoord door BerendDeMeyer
Graag gedaan, dat is inderdaad goed om te weten!
Taakbeheer had ik al een keer gechecked maar niets verdachts gezien. De afbeelding laat zien wat er draait als ik de Backupmanager start. Als ik dat niet doe draait er niets van KPN in de achtergrond.
Hier zien we dus iets raars en gaat het dan ook mis. Ik zal dat uitleggen naar aanleiding van mijn eigen afbeeldingen:
1. Als je je PC op- of herstart - zonder de Back-up Manager - dan ziet Taakbeheer er zo uit, met de volgende achtergrondprocessen. Zonder deze processen functioneert Back-up Online niet goed.:
2. Zodra (je zelf) de Back-up Manager start, wordt aanvullend het Web Application (APP) process opgestart, je Taakbeheer komt er dan zo uit te zien:
Wat er bij jou dus duidelijk mis gaat is dat de achtergrondprocessen niet worden opgestart bij een op- en/of herstart van je PC.
Controle
Ik heb zelf even alle achtergrondprocessen gestopt, daarna de Back-up Manager weer opgestart. Dan krijg ik dus precies dezelfde foutmelding:
Conclusie & Advies:
Er is duidelijk is veranderd in de installatie en/of het opstarten van Back-up Online. De beste en tevens snelste oplossing voor jou is, om een herinstallatie van Back-up Online te gaan doen.
Hiervoor heeft KPN de mooie uitgebreide handleiding "Herinstalleer Back-up Online (op dezelfde computer)" gemaakt!
Mocht je tijdens deze herinstallatie nog dringende vragen hebben of enige ondersteuning nodig hebben, laat het me dan weten. Ik help je natuurlijk graag hiermee!
Succes!