Beantwoord

[Windows] Bestanden niet gebackupt!

  • 11 augustus 2015
  • 3 reacties
  • 500 keer bekeken

Ik maak sinds kort gebruik van backup on line. Nu krijg ik iedere keer een melding dat bepaalde bestanden niet zijn gebackupt. Het zijn bestanden in de map C:$Windows.~BTSourcesSafeOSSafeOS.Mount. Ik krijg dan de volgende foutmelding: Het systeem kan geen toegang verkrijgen tot het bestand. Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Tim 11 augustus 2015, 09:54

Hallo FransS,

Welkom bij de Zakelijke Community van KPN :D

In deze map staat de download voor Windows 10. Mijn advies is om deze map inclusief eventuele andere systeemmappen niet mee te nemen in de Backup. Via "Mijn Backup" > "Bestanden Beheren" kunt u deze mappen uitvinken. Ik hoor graag van u of het is gelukt!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Graag gedaan Frans. Bedankt voor uw bericht terug 😃
Hallo Tim,

Bedankt voor je reaktie, zal de backup in beheer aanpassen.

Groeten,

Frans
Reputatie 7
Badge +11
Hallo FransS,

Welkom bij de Zakelijke Community van KPN :D

In deze map staat de download voor Windows 10. Mijn advies is om deze map inclusief eventuele andere systeemmappen niet mee te nemen in de Backup. Via "Mijn Backup" > "Bestanden Beheren" kunt u deze mappen uitvinken. Ik hoor graag van u of het is gelukt!

Reageer