Kort daarvoor gaf mijn PC een foutmelding en startte opnieuw op. Windows Defender laten draaien, geen virussen gevonden.
Vraag: hoe gaat mijn KPN Backup online weer werken? Dank alvast!!
Mastermind: topic aangevuld met het [Windows] OS.
Beste antwoord door BerendDeMeyer
Hallo Enno,
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Altijd weer vervelend als je na foutmeldingen en/of een herstart merkt, dat bepaalde software niet meer goed werkt.
Was dat een Back-up Online gerelateerde foutmelding?
Zou je eens in Taakbeheer willen kijken of alle processen voor Back-up Online draaien, direct nadat je een herstart hebt gedaan? Kijk ook even voor een stap-voor-stap uitleg in onderstaand bericht van een soortgelijk topic:
[Windows] Backup service is not running. Please, start it, and restart the application.
Mocht je er niet uitkomen of vragen hebben over het topic, dan hoor ik dat natuurlijk graag van je.
Succes!
Bekijk origineel
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Altijd weer vervelend als je na foutmeldingen en/of een herstart merkt, dat bepaalde software niet meer goed werkt.
Kort daarvoor gaf mijn PC een foutmelding en startte opnieuw op.
Was dat een Back-up Online gerelateerde foutmelding?
Zou je eens in Taakbeheer willen kijken of alle processen voor Back-up Online draaien, direct nadat je een herstart hebt gedaan? Kijk ook even voor een stap-voor-stap uitleg in onderstaand bericht van een soortgelijk topic:
[Windows] Backup service is not running. Please, start it, and restart the application.
Mocht je er niet uitkomen of vragen hebben over het topic, dan hoor ik dat natuurlijk graag van je.
Succes!