Beantwoord

[Windows] Melding: KPN Backup service is not running etc.

  • 29 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 404 keer bekeken

Sinds zojuist werkt mijn KPN Back up service niet meer: zie de bijgesloten geuploade foto voor de volledige melding. IK heb de foto ook in de tekst geplaatst.

Kort daarvoor gaf mijn PC een foutmelding en startte opnieuw op. Windows Defender laten draaien, geen virussen gevonden.

Vraag: hoe gaat mijn KPN Backup online weer werken? Dank alvast!!


Mastermind: topic aangevuld met het [Windows] OS.
icon

Beste antwoord door BerendDeMeyer 29 augustus 2017, 18:45

Hallo Enno,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Altijd weer vervelend als je na foutmeldingen en/of een herstart merkt, dat bepaalde software niet meer goed werkt.

Kort daarvoor gaf mijn PC een foutmelding en startte opnieuw op.

Was dat een Back-up Online gerelateerde foutmelding?

Zou je eens in Taakbeheer willen kijken of alle processen voor Back-up Online draaien, direct nadat je een herstart hebt gedaan? Kijk ook even voor een stap-voor-stap uitleg in onderstaand bericht van een soortgelijk topic:

[Windows] Backup service is not running. Please, start it, and restart the application.

Mocht je er niet uitkomen of vragen hebben over het topic, dan hoor ik dat natuurlijk graag van je.

Succes!
Bekijk origineel

3 reacties

Beste Berend,

Hartelijk dank voor je snelle reactie en oplossing.

Ik heb KPN BO opnieuw geïnstalleerd en het werkt weer, super!

Gr. Enno
Reputatie 7
Hallo Enno,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Altijd weer vervelend als je na foutmeldingen en/of een herstart merkt, dat bepaalde software niet meer goed werkt.

Kort daarvoor gaf mijn PC een foutmelding en startte opnieuw op.

Was dat een Back-up Online gerelateerde foutmelding?

Zou je eens in Taakbeheer willen kijken of alle processen voor Back-up Online draaien, direct nadat je een herstart hebt gedaan? Kijk ook even voor een stap-voor-stap uitleg in onderstaand bericht van een soortgelijk topic:

[Windows] Backup service is not running. Please, start it, and restart the application.

Mocht je er niet uitkomen of vragen hebben over het topic, dan hoor ik dat natuurlijk graag van je.

Succes!
Reputatie 7
Beste Berend,
Hartelijk dank voor je snelle reactie en oplossing.
Ik heb KPN BO opnieuw geïnstalleerd en het werkt weer, super!
Gr. Enno

Hallo Enno,

Bedankt voor je snelle feedback en fijn dat je probleem hiermee is opgelost! Mocht je in de toekomst nog andere vragen/issues - hebben met betrekiing tot Back-Up Online, dan weet je me (ons) te vinden hier op het subforum.

Fijne dag verder!

Reageer