Welkom op het

Zakelijk KPN Forum

Recent online
Beantwoord

[Windows] Mijn Back-up Online werkt niet meer. "Backup service is not running."


mijn back up online werkt niet meer.
hij geeft aan:
Backup service is not running. Please, start it, and restart the application.

Ik denk dat ik hem moet verwijderen en herinstalleren, maar hoop dat er een makkelijkere manier is om dit op te lossen.

* Titel van dit topic aangepast i.v.m. zoekmachine op het forum! *
icon

Beste antwoord door BerendDeMeyer 5 oktober 2017, 10:52

Hallo @Annelies,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Altijd weer vervelend als je na foutmeldingen en/of een herstart merkt, dat bepaalde software niet meer goed werkt.

Zou je eens in Taakbeheer willen kijken of alle processen voor Back-up Online draaien, direct nadat je een herstart hebt gedaan? Kijk ook even voor een stap-voor-stap uitleg in onderstaand bericht van een soortgelijk topic:

[Windows] Backup service is not running. Please, start it, and restart the application.

Mocht je er niet uitkomen of vragen hebben over het topic, dan hoor ik dat natuurlijk graag van je.

Succes!

Handige links


- Back-up Online Back-up Online klaar voor gebruik in Windows 10 FCU 16299.15 RTM
- Back-up Online Bewaren WACHTWOORD voor Back-up Online!
- Back-up Online Kleurschema's in de e-mail notificatie voor Back-up Online
- Forum: Over het Zakelijk KPN Forum
- Forum: Indexpagina Blogs & Artikelen

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 6
Badge +6
Hallo @Annelies,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Altijd weer vervelend als je na foutmeldingen en/of een herstart merkt, dat bepaalde software niet meer goed werkt.

Zou je eens in Taakbeheer willen kijken of alle processen voor Back-up Online draaien, direct nadat je een herstart hebt gedaan? Kijk ook even voor een stap-voor-stap uitleg in onderstaand bericht van een soortgelijk topic:

[Windows] Backup service is not running. Please, start it, and restart the application.

Mocht je er niet uitkomen of vragen hebben over het topic, dan hoor ik dat natuurlijk graag van je.

Succes!

Handige links


- Back-up Online Back-up Online klaar voor gebruik in Windows 10 FCU 16299.15 RTM
- Back-up Online Bewaren WACHTWOORD voor Back-up Online!
- Back-up Online Kleurschema's in de e-mail notificatie voor Back-up Online
- Forum: Over het Zakelijk KPN Forum
- Forum: Indexpagina Blogs & Artikelen
Reputatie 6
Badge +11
Hi @Annelies, bent u verder gekomen met de tips van Berend?
Hopelijk werkt Back-up Online nu weer, anders denken we graag met u mee! 🙂
Reputatie 6
Badge +6
Hallo @Annelies,

Omdat we geen reactie meer van je hebben ontvangen, ga ik er maar gemakshalve vanuit, dat je issue - (her)installatie van Back-up Online - is opgelost. Mocht je in de toekomst toch nog problemen ervaren met het gebruik van Back-up Online of andere vragen hebben, dan weet je ons hier op het forum te vinden.

We helpen je natuurlijk graag en willen altijd problemen die onze forumleden ervaren z.s.m. oplossen! 😎

Succes!

Reageer