Beantwoord

[Windows] Na herinstallatie KPN Backup software ziet software bestaande backup niet meer

  • 4 December 2017
  • 7 reacties
  • 353 keer bekeken

Na herinstallatie KPN Backup software ziet software bestaande backup niet meer!
Hulp gewenst! Ik wil niets kwijtraken!
icon

Beste antwoord door BerendDeMeyer 8 December 2017, 07:37

Bekijk origineel

7 reacties

O ja, de herinstallatie deed ik omdat het terugzetten van de backup bleef hangen en niets anders meer werkte (herstart services/herstart pc etc)
Inmiddels contact gehad met de helpdesk, die hebben een ticket aangemaakt voor 2e lijns. Ik zal nog teruggebeld worden.
Reputatie 7
Na herinstallatie KPN Backup software ziet software bestaande backup niet meer!
Hulp gewenst! Ik wil niets kwijtraken!

Goedemiddag @Mindit,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Ik las je noodkreet in het onderwerp - in mijn e-mailnotificatie - van jouw 1ste topic hier op het Forum, dus vandaar dat ik gelijk maar even je een berichtje stuur hier.

Op welk OS wil je deze herinstallatie uitvoeren; macOS 10.10/11/12? of Windows 7/8/10?. Laat me dat snel even weten ajb, dan kan ik jou ook weer snel verder helpen.

Tip! Onderneem zelf even geen acties meer op je Mac/PC voor Back-up Online, dan kunnen we samen even de juiste te nemen stappen uitzoeken en uitvoeren!

Heb een fijne avond! 😎
Hi Berend,
Windows 10. Ik heb vaker de software opnieuw geïnstalleerd. Normaal krijg je een vraag wat je met je bestaande backup wil doen nadat je je licentiecode hebt ingevoerd, maar nu lijkt het op een nieuwe installatie (nieuw wachtwoord aanmaken e.d.).

Bedankt!
Reputatie 7
Hi Berend,
Windows 10. Ik heb vaker de software opnieuw geïnstalleerd. Normaal krijg je een vraag wat je met je bestaande backup wil doen nadat je je licentiecode hebt ingevoerd, maar nu lijkt het op een nieuwe installatie (nieuw wachtwoord aanmaken e.d.).

Bedankt!

Hi @Mindit!

Bedankt voor je snelle reactie en antwoord, dat kan ik altijd weer waarderen! 😉

1. Vreemd dat je - zoals het lijkt - nu een nieuwe installatie krijgt voorgeschoteld! Heb je wel het juiste stappenplan voor een (her)installatie gevolgd?

2. Heb je vanaf de KPN website een nieuwere/andere versie gedownload, of wellicht een nieuwe licentie aangeschaft?

3. Ben je wel als dezelfde - met natuurlijk ook de administrator rechten - gebruiker ingelogd?

4. Heb je wellicht Back-up Online per ongeluk helemaal uit je Windows 10 verwijderd, voorafgaand aan een van je vele herinstallaties?

5. Heb je wellicht bestanden en of mappen op je PC, die aan Back-up Online toebehoren, verplaatst en/of verwijderd?

Ik realiseer me terdege, dat het je tijd en moeite kost, maar zou je hier in jouw topic een aantal schermafdrukken willen plaatsen. Het liefst van elke stap van jouw herinstallatie?
Let er wel even op dat je geen privacygevoelige informatie laat staan in die afdrukken, gum deze weg of vervaag ze met een foto-edit programma.

Dank voor je moeite alvast!

Heb een fijne avond! 😎
Reputatie 7
Goedemorgen @Mindit!

Ik ben natuurlijk erg benieuwd of je nog verder bent gegaan/gekomen met een nieuwe (her) installatie van Back-up Online. Mocht een of meerdere van mijn vragen niet duidelijk zijn, dan hoor ik dat graag van je. Ik help je natuurlijk graag verder.

Indien je verder nog contact hebben gehad met de helpdesk en is daarmee je probleem verholpen, dan zou ik het op prijs stellen als je dat ook even hier op het Forum met ons deelt. Bedankt alvast voor jouw moeite, je helpt hiermee dan ook direct jouw mede Forumleden.

Heb een fijne dag! 😎
Reputatie 7
Goedemiddag @Mindit!

Omdat we verder geen terugkoppeling meer van je hebben gehad, markeer ik mijn (re) actie hier in jouw topic als Beste Antwoord! Mocht je toch nog een issue ondervinden met het opnieuw installeren van KPN Back-up Online, dan verneem ik dat graag van je.

Heb een fijn weekend! ?

Reageer