Beantwoord

[Windows] Wat betekent de status "grijs" in mijn Dashboard?

  • 17 november 2017
  • 5 reacties
  • 138 keer bekeken

Ik heb al heel lang niet meer gekeken en zie nu dat mijn status op 'grijs' staat. Ik weet niet wat ik moet doen om de backups weer te starten?
icon

Beste antwoord door BerendDeMeyer 20 november 2017, 08:10

Dag Rashid
Inmiddels telefonisch contact gehad met de helpdesk. Ik heb back up online dus net geinstalleerd op mijn nieuwe laptop. Hij draait dus nog door op mijn oude. Ik moet dus aan de bak. Tnx en goed weekend

Goedemorgen @e2279cb6fc6a en @Rashid!

Ik ben even heel erg benieuwd! Is de herinstallatie van je Back-up Online op je nieuwe laptop inmiddels al voor 100% gelukt en heb je inmiddels ook je oude back-ups van je oude laptop/computer kunnen herstellen - Herstel Modus - naar je nieuwe laptop? Of heb je deze gewoon nog kunnen kopiëren van je oude naar je nieuwe laptop?

Note!: Het is erg belangrijk om Back-up Online met 1 (?) licentie dan ook echt alleen op 1 laptop te gebruiken. Laat je Back-up Online ook staan en draaien op je oude laptop/computer, dan is een goede back-up niet meer gegarandeerd. Ik verneem daarom dan graag even zsm je, om te voorkomen dat je een Back-up Online licentie/versie-conflict krijgt op de server van het KPN NLDC (Data Center).

Heb een fijne dag! 😎
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Hi @e2279cb6fc6a,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Bedankt dat u dit bij ons meldt! Wat vreemd dat u een grijze status ziet. Ik heb zojuist in uw account gekeken en zie gelukkig wel een groene status. Dit betekent dat uw back-up nog steeds actief is. U kunt een back-up uitvoeren. Houd er rekening mee dat u het apparaat waarop de back-up wordt uitgevoerd niet uitschakelt. Het uitschakelen van het apparaat tijdens een back-up kan problemen veroorzaken.
Dag Rashid,
Inmiddels telefonisch contact gehad met de helpdesk. Ik heb back up online dus net geinstalleerd op mijn nieuwe laptop. Hij draait dus nog door op mijn oude. Ik moet dus aan de bak. Tnx en goed weekend
Reputatie 5
Badge +5
Top! De kanjers van de telefonische klantenservice hebben u al op weg geholpen. Mocht ik toch nog iets voor u kunnen betekenen, laat het mij weten. Ik wens u een goed weekend!
Reputatie 7
Dag Rashid
Inmiddels telefonisch contact gehad met de helpdesk. Ik heb back up online dus net geinstalleerd op mijn nieuwe laptop. Hij draait dus nog door op mijn oude. Ik moet dus aan de bak. Tnx en goed weekend

Goedemorgen @e2279cb6fc6a en @Rashid!

Ik ben even heel erg benieuwd! Is de herinstallatie van je Back-up Online op je nieuwe laptop inmiddels al voor 100% gelukt en heb je inmiddels ook je oude back-ups van je oude laptop/computer kunnen herstellen - Herstel Modus - naar je nieuwe laptop? Of heb je deze gewoon nog kunnen kopiëren van je oude naar je nieuwe laptop?

Note!: Het is erg belangrijk om Back-up Online met 1 (?) licentie dan ook echt alleen op 1 laptop te gebruiken. Laat je Back-up Online ook staan en draaien op je oude laptop/computer, dan is een goede back-up niet meer gegarandeerd. Ik verneem daarom dan graag even zsm je, om te voorkomen dat je een Back-up Online licentie/versie-conflict krijgt op de server van het KPN NLDC (Data Center).

Heb een fijne dag! 😎
Reputatie 7
Dag Rashid,
Inmiddels telefonisch contact gehad met de helpdesk. Ik heb back up online dus net geinstalleerd op mijn nieuwe laptop. Hij draait dus nog door op mijn oude. Ik moet dus aan de bak. Tnx en goed weekend

Goedemiddag @e2279cb6fc6a!

Omdat we verder geen terugkoppeling meer van je hebben gehad, markeer ik mijn eigen (re)actie hier in jouw topic als Beste Antwoord! Mocht je toch nog een issue ondervinden met het opnieuw (her)installeren van KPN Back-up Online, dan verneem ik dat graag van je.

Heb een fijn weekend! ?

Reageer