Beste antwoord door BerendDeMeyer
Inmiddels telefonisch contact gehad met de helpdesk. Ik heb back up online dus net geinstalleerd op mijn nieuwe laptop. Hij draait dus nog door op mijn oude. Ik moet dus aan de bak. Tnx en goed weekend
Goedemorgen
Ik ben even heel erg benieuwd! Is de herinstallatie van je Back-up Online op je nieuwe laptop inmiddels al voor 100% gelukt en heb je inmiddels ook je oude back-ups van je oude laptop/computer kunnen herstellen - Herstel Modus - naar je nieuwe laptop? Of heb je deze gewoon nog kunnen kopiëren van je oude naar je nieuwe laptop?
Note!: Het is erg belangrijk om Back-up Online met 1 (?) licentie dan ook echt alleen op 1 laptop te gebruiken. Laat je Back-up Online ook staan en draaien op je oude laptop/computer, dan is een goede back-up niet meer gegarandeerd. Ik verneem daarom dan graag even zsm je, om te voorkomen dat je een Back-up Online licentie/versie-conflict krijgt op de server van het KPN NLDC (Data Center).
Heb een fijne dag!
