Vraag

Acronis vragen

  • 18 February 2022
  • 7 reacties
  • 161 keer bekeken

Waar kan ik terecht voor hulp bij het installeren van mijn Acronis omgeving?
Ik kom er niet uit, alles in het Engels ( ook de hulp videos)  maakt het er niet makkelijker op.

Bij backup online kon ik de mappen aanvinken welke ik gebackupt wilde hebben, klopt het dat ik nu voor elke map een pad moet opgeven?  

Waar kan ik de prijzen zien van een evt upgrade?


7 reacties

Goedemorgen @Hans van Veen !

Ten eerste natuurlijk welkom op het Zakelijk Forum.

Stuur mij een privé bericht met daarin je klantnummer, postcode + huisnummer en het telefoonnummer waarop je bereikbaar bent. Dan pak ik al je gegevens er bij en leg ik je in het privé bericht verder uit wat ik voor je kan betekenen.

 

Helaas nog geen reactie op mijn prive bericht ontvangen en ik kan nog steeds geen backup maken

 

Goedemorgen Hans!

Bedankt voor het sturen van je gegevens. Excuses voor de late reactie. Ik heb een paar dagen verlof gehad waardoor ik niet eerder heb kunnen reageren..

In het privé bericht heb ik verdere informatie gegeven over de afhandeling van jouw vraag.

Woensdag ben ik benaderd door de Servicedesk en heb ik mijn abonnement van 100 naar 300 Gig laten upgraden.

Maar weer krijg ik de melding dat de backup grote te veel is. 

Ik heb het zo ingesteld dat er 2 schijven worden gebackupt met een totaal grote van 230 Gig.

Dus vreemd dat ik de melding krijg,  de backup locatie heb ik leeg gemaakt maar zodra een een backup uit wil voeren krijg in na 1 minuut de melding: Het quotum voor cloudopslag is overschreden voor 'admin-500xxx'. Nieuwe back-ups zullen mislukken.
Wat doe ik fout of gaat er fout

Goedemorgen Hans,

Het zou kunnen dat het komt doordat de oude/eerdere backup er nog in staat. Wat je zou kunnen proberen is om deze te verwijderen. Het kan dan 24 uur duren voordat het quotum dan weer gesynchroniseerd is. Daarna kun je dan weer een nieuwe backup maken van de mappen die je hebt geselecteerd. Of als je harde schijven niet te groot zijn, van de gehele schijf. Als je dan maar binnen het quotum blijft, dan zou het goed moeten komen.

 

Helaas is ook dat niet mogelijk,  er staan 2 backups op ( veschillend aangemaakt tijdens het uitproberen denk)   en als ik die weg wil halen krijg ik de meldingen: 

TOL: Failed to execute the command. Deleting recovery points

Machine with ID '38E06130-4171-43EA-B45A-59CC08E1F00B' not found.

Foutcode 0x01350016+0x01350016+0x015B0038

08 mrt, 2022, 07:21Meer details

 

Ik krijg ze dus niet weg en omdat ik dacht begin maar opnieuw heb ik het ‘apparaat  ‘  dus mijn pc verwijderd en krijg dat ook niet meer geinstalleerd.   Waar kan in een incident aan laten maken en dat men op mijn pc mee kijkt ?

Jammer dat het niet lukt met het verwijderen van de Backups. Ik heb een nieuwe case voor je aangemaakt met casenummer: 00478371. Er zal dus weer contact met je worden opgenomen. De doorlooptijd is nog steeds iets langer dan gebruikelijk, dus houd er rekening mee dat het langer kan duren voordat je gebeld wordt.

Hopelijk is het probleem snel opgelost. Als je de geboden oplossing kan delen onder dit bericht, kunnen onze andere klanten hier wellicht ook van profiteren :relaxed:

Reageer