Beantwoord

[Algemeen] Opzeggen Backuponline

  • 4 April 2017
  • 4 reacties
  • 205 keer bekeken

Al enige tijd probeer ik backup online op te zeggen. Het gaat om account dat ik destijds voor vriendin heb aangemaakt. Zeer teleurgesteld in:

- Ontbreken van de mogelijkheid om dit direct te doen
- Niet reageren van KPN na invullen aangegeven formulier

Hoor graag hoe dit opgelost gaat worden.... Voor jullie info, het is 2017. Opzeggen van KPN online services voldoet absoluut niet aan wat gebruikers verwachten van online diensten

mvg
Ming Klots
icon

Beste antwoord door Ming 10 April 2017, 15:15

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hallo @Ming

Welkom op het Zakelijk Forum. Ik help je graag verder om jouw vraag/opmerking te beantwoorden.

Al enige tijd probeer ik backup online op te zeggen. Het gaat om account dat ik destijds voor vriendin heb aangemaakt. Zeer teleurgesteld in:

- Ontbreken van de mogelijkheid om dit direct te doen
- Niet reageren van KPN na invullen aangegeven formulier

Het is altijd vervelend als het verloop van een procedure niet aan je verwachting voldoet. Hoe lang is het geleden dat je - via het formulier - een verzoek om beëindiging van het Back-up Online pakket hebt ingediend? Ik vraag dit zodat op de verantwoordelijke afdeling binnen KPN gekeken kan worden waar het eventueel fout is gegaan en natuurlijk hoe ze dit voor toekomstige gevallen dienen te voorkomen. Dankjewel alvast!

Mag ik je tevens vragen waarom je Back-up Online wilt opzeggen? Ik vraag dit in het kader van jouw/jullie ervaringen met Back-up Online, hier kunnen we op het forum altijd iets van leren.

Hoor graag hoe dit opgelost gaat worden.... Voor jullie info, het is 2017. Opzeggen van KPN online services voldoet absoluut niet aan wat gebruikers verwachten van online diensten

mvg
Ming Klots

Mijn advies is, om @Tim of @Lindsay even via een Persoonlijk Bericht (PB) nogmaals jouw verzoek - om deze opzegging z.s.m. te effectueren - kenbaar te maken. Zij zullen je zeker snel helpen jouw verzoek af te ronden. Heb je nog (andere) vragen, stel ze hier dan gerust.

Succes!
Reputatie 2
Badge +2
Goedemiddag Ming,

Zoals Berend al aan u heeft aangegeven zitten @Lindsay, @Tim en ook ik voor u klaar om u te helpen bij het opzeggen van uw Back-up Online pakket.

Graag ontvangen wij van u in een privébericht uw postcode + huisnummer, klantnummer, klantnaam en de laatste 4 cijfers van uw rekeningnummer.

Wij zien uw privébericht graag tegemoet.
Bedankt voor de reactie. Inmiddels is dit issue via de chat opgelost
Reputatie 7
Bedankt voor de reactie. Inmiddels is dit issue via de chat opgelost
Bedankt voor je terugkoppeling!

Reageer