Vraag

back up online

  • 23 August 2018
  • 3 reacties
  • 286 keer bekeken

goedendag,
na een schone installatie op de mac opnieuw backup online geïnstalleerd.
licentie code van 1 van uw collega's gekregen. Echter wachtwoord ontbreekt...
ik zou graag herstel mail willen ontvangen.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag, welkom op het KPN Zakelijk Forum.

Het wachtwoord waarmee uw bestanden zijn beveiligd is vanwege privacy redenen niet bij KPN bekend. Zodoende kan ik dit niet voor u achterhalen.

Ook is het niet mogelijk om dit wachtwoord te resetten.

U heeft bij een her-installatie het wachtwoord nodig wat bij de eerste installatie is opgegeven.
mark,
zwaar belachelijk. ik denk mijn gegevens extern veilig te stellen en nu kan ik er niet bij omdat mijn wachtwoord niet toegangkelijk is omdat mijn pc gecrasht is? en ik de geprinte email niet heb of kan vinden?
er zal altijd een herstel mogelijkheid moeten zijn. Zeker als het een betaalde dienst is.
Kan gaat echt nog wel helpen....
rechtsbijstand al ingeschakeld en tros radar smult nu al...
Reputatie 5
Badge +5
Voor de duidelijkheid, bij een her-installatie heeft u de 2-delige licentiecode nodig, alsmede uw eigen wachtwoord, welke tijdens de eerste installatie moet worden opgegeven.

Uit uw eerdere bericht begrijp ik dat u de licentiecode reeds heeft ontvangen van 1 van mijn collega's.

Het wachtwoord wat u zelf heeft bedacht om de bestanden te beveiligen, is vanwege privacy redenen niet bij KPN bekend. Tijdens de eerste installatie wordt daarom ook aangegeven dit wachtwoord goed te bewaren en veilig op te slaan. Ik kan dit wachtwoord niet voor u achterhalen of resetten.

Met andere vragen over de herinstallatie van Back-Up Online help ik u graag.

Reageer