Vraag

BackUp Online Ouder dan 24 uur

  • 1 July 2015
  • 28 reacties
  • 905 keer bekeken


Toon eerste bericht

28 reacties

Reputatie 7
[Back-up Online voor Mac OS X 10.10.4 (14E46) - versie 13.6.1.14292]

Hallo 
  • 

    Kijk maar eens in je logfiles op je PC/MAC. Heb zelf een Mac en dat ziet er dan zo uit:

    [2015-07-12 11:20:42.238276] [l] [0x102001520] BackupUP version 13.6.1.14292 (#35498) started.
    [2015-07-12 11:20:42.239039] [l] [0x102001520] Application is configured to use 'https://bol.iaso.com:443' as '*****************'.
    [2015-07-12 11:20:42.239048] [l] [0x102001520] {check-version} Command processing started.
    [2015-07-12 11:20:43.676616] [e] [0x102001520] {check-version} Command processing failed: Command `check-version' failed: [WebDAV Protocol] Failed to list : Not Found (404) (221)
    Zoek even in je eigen logs en post ze dan even hier, LET OP wel even je inlog code nummer weghalen (ik heb er even rode sterretjes van gemaakt voor de duidelijkheid)

  •  Hebben jullie hier een oplossing voor?
  • Dank !

    Met de update lijkt het verholpen te zijin.

    Goed dat u het versienummer opzocht.

    Enig idee waarom ik nog niet met de nieuwere versie werkte?

    Vriendelijke groet,

    Pieter van Loon
    Reputatie 3
    Badge +3
    Dag Pieter, 

    Natuurlijk help ik u graag met uw vragen. Ik heb aan de hand van het e-mailadres wat u heeft opgegeven tijdens het registreren voor het zakelijke KPN forum, een aantal gegevens opgezocht in mijn systemen.

    Ik zie dat u een oude versie van Backup Online heeft geinstalleerd. Ik adviseer u deze te updaten. Download de nieuwste versie hier: http://bit.ly/1Fkhqv5

    Ik zie verder dat er na 19 mei geen backup is gemaakt. Staat de computer wel aan op de momenten dat de backup ingesteld is? Dit is ook belangrijk.  

    Laat u me weten of u eruit komt? 

    Met vriendelijke groet,
    Burhan

    Reageer