Beste mensen,
Sinds een paar maanden krijg ik geregeld een melding als die van vandaag:
" De back-up die u op 19 May 2015 hebt gestart is gereed en ouder dan 24 uur. "
" Hieronder treft u een overzicht aan van de laatste back-up. "
Bestanden geback-upt
Totale grootte van deze back-up 102 GB
Aangezien het nu 1 juli is, waren er 6 weken nodig om deze backup te maken.
Terwijl de instelling is dat er dagelijks gebackupt word.
Kan iemand me hier mee helpen?
Pieter
Bladzijde 2 / 2
[Back-up Online voor Mac OS X 10.10.4 (14E46) - versie 13.6.1.14292]
Hallo
Kijk maar eens in je logfiles op je PC/MAC. Heb zelf een Mac en dat ziet er dan zo uit:
[2015-07-12 11:20:42.238276] [l] [0x102001520] BackupUP version 13.6.1.14292 (#35498) started.
[2015-07-12 11:20:42.239039] [l] [0x102001520] Application is configured to use 'https://bol.iaso.com:443' as '*****************'.
[2015-07-12 11:20:42.239048] [l] [0x102001520] {check-version} Command processing started.
[2015-07-12 11:20:43.676616] [e] [0x102001520] {check-version} Command processing failed: Command `check-version' failed: [WebDAV Protocol] Failed to list : Not Found (404) (221)
Zoek even in je eigen logs en post ze dan even hier, LET OP wel even je inlog code nummer weghalen (ik heb er even rode sterretjes van gemaakt voor de duidelijkheid)
Hebben jullie hier een oplossing voor?
Hallo
Kijk maar eens in je logfiles op je PC/MAC. Heb zelf een Mac en dat ziet er dan zo uit:
[2015-07-12 11:20:42.238276] [l] [0x102001520] BackupUP version 13.6.1.14292 (#35498) started.
[2015-07-12 11:20:42.239039] [l] [0x102001520] Application is configured to use 'https://bol.iaso.com:443' as '*****************'.
[2015-07-12 11:20:42.239048] [l] [0x102001520] {check-version} Command processing started.
[2015-07-12 11:20:43.676616] [e] [0x102001520] {check-version} Command processing failed: Command `check-version' failed: [WebDAV Protocol] Failed to list : Not Found (404) (221)
Zoek even in je eigen logs en post ze dan even hier, LET OP wel even je inlog code nummer weghalen (ik heb er even rode sterretjes van gemaakt voor de duidelijkheid)
Dank !
Met de update lijkt het verholpen te zijin.
Goed dat u het versienummer opzocht.
Enig idee waarom ik nog niet met de nieuwere versie werkte?
Vriendelijke groet,
Pieter van Loon
Met de update lijkt het verholpen te zijin.
Goed dat u het versienummer opzocht.
Enig idee waarom ik nog niet met de nieuwere versie werkte?
Vriendelijke groet,
Pieter van Loon
Dag Pieter,
Natuurlijk help ik u graag met uw vragen. Ik heb aan de hand van het e-mailadres wat u heeft opgegeven tijdens het registreren voor het zakelijke KPN forum, een aantal gegevens opgezocht in mijn systemen.
Ik zie dat u een oude versie van Backup Online heeft geinstalleerd. Ik adviseer u deze te updaten. Download de nieuwste versie hier: http://bit.ly/1Fkhqv5
Ik zie verder dat er na 19 mei geen backup is gemaakt. Staat de computer wel aan op de momenten dat de backup ingesteld is? Dit is ook belangrijk.
Laat u me weten of u eruit komt?
Met vriendelijke groet,
Burhan
Natuurlijk help ik u graag met uw vragen. Ik heb aan de hand van het e-mailadres wat u heeft opgegeven tijdens het registreren voor het zakelijke KPN forum, een aantal gegevens opgezocht in mijn systemen.
Ik zie dat u een oude versie van Backup Online heeft geinstalleerd. Ik adviseer u deze te updaten. Download de nieuwste versie hier: http://bit.ly/1Fkhqv5
Ik zie verder dat er na 19 mei geen backup is gemaakt. Staat de computer wel aan op de momenten dat de backup ingesteld is? Dit is ook belangrijk.
Laat u me weten of u eruit komt?
Met vriendelijke groet,
Burhan
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.