Backup online werkt niet meer.

  • 16 December 2016
  • 1 reactie
  • 220 keer bekeken

Hallo,

Sinds 29 november werkt mijn automatische backup online niet meer. Wanneer ik het programma open vraagt hij of ik wijzigingen wil toestaan door:
Logicnow holding limited

Wat moet ik doen? Ik wil het programma openen om te kijken wat de foutmelding is.

1 reactie

Reputatie 2
Badge +2
Goedenavond Willy.

Welkom op het Zakelijk Forum KPN!

De melding die u ziet is een 'user account control' melding.. Deze melding is onderdeel van de beveiliging van uw PC. Zo bepaalt u zelf welke programma's u wel of niet installeert. U kunt het programma LogicNow voor het updaten van uw Back-up Online echter volledig vertrouwen.

Wanneer u toestemming geeft en de wijzigingen zijn geïnstalleerd, verwacht ik dat Back-Up Online voor u weer te openen is. Ik hoop daarmee ook dat het duidelijk wordt waarom de automatische back-up niet werkt.

Wanneer u nog ergens tegenaan loopt, schroom dan vooral niet om uw vraag hier op het forum te stellen. 😃

Reageer