Hallo,
Sinds 29 november werkt mijn automatische backup online niet meer. Wanneer ik het programma open vraagt hij of ik wijzigingen wil toestaan door:
Logicnow holding limited
Wat moet ik doen? Ik wil het programma openen om te kijken wat de foutmelding is.
Goedenavond Willy.
Welkom op het Zakelijk Forum KPN!
De melding die u ziet is een 'user account control' melding.. Deze melding is onderdeel van de beveiliging van uw PC. Zo bepaalt u zelf welke programma's u wel of niet installeert. U kunt het programma LogicNow voor het updaten van uw Back-up Online echter volledig vertrouwen.
Wanneer u toestemming geeft en de wijzigingen zijn geïnstalleerd, verwacht ik dat Back-Up Online voor u weer te openen is. Ik hoop daarmee ook dat het duidelijk wordt waarom de automatische back-up niet werkt.
Wanneer u nog ergens tegenaan loopt, schroom dan vooral niet om uw vraag hier op het forum te stellen. 😃
Welkom op het Zakelijk Forum KPN!
De melding die u ziet is een 'user account control' melding.. Deze melding is onderdeel van de beveiliging van uw PC. Zo bepaalt u zelf welke programma's u wel of niet installeert. U kunt het programma LogicNow voor het updaten van uw Back-up Online echter volledig vertrouwen.
Wanneer u toestemming geeft en de wijzigingen zijn geïnstalleerd, verwacht ik dat Back-Up Online voor u weer te openen is. Ik hoop daarmee ook dat het duidelijk wordt waarom de automatische back-up niet werkt.
Wanneer u nog ergens tegenaan loopt, schroom dan vooral niet om uw vraag hier op het forum te stellen. 😃
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.