Beantwoord

Dagelijkse dasboard mail

  • 21 June 2016
  • 4 reacties
  • 163 keer bekeken

Wij hebben onlangs BOL opgezegd. Mu krijgen wij nog steeds iedere dag een update via de mail.
Hier staat natuurlijk dat er recent geen bestanden zijn geüpload.
Hoe krijgen wij die mail uit?
In het oude control panel kon je dat gewoon uitzetten. In de online portal vinden wij die optie niet.
Iemand enig idee?

Alvast dank!
Mvg Steffen.
icon

Beste antwoord door Tim 21 June 2016, 16:57

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste Steffen, welkom op het Zakelijk KPN Forum! Leuk dat u deze vraag bij ons stelt. Toevallig ben ik bekend met dit "probleem". Bij het opzeggen van het abonnement blijft deze technisch nog één maand actief zodat u de mogelijkheid heeft om uw abonnement te herstellen. De optie kan alleen uitgezet worden in de cliënt van Back-up Online. Een ander idee is om even tijdelijk een e-mail regel in te stellen.

Als het hinderlijk is kan ik voor u het abonnement vroegtijdig verwijderen. Ik verneem graag of u hier gebruik van wenst te maken.
Beste Tim,

Ik zou graag willen dat je het abonnement vroegtijdig beëindigd.
Ik begrijp uit jouw schrijven dat je onze BOL account gegevens al hebt?
Ook wil ik je danken voor je snelle, duidelijke uitleg!

Mvg Steffen
Reputatie 7
Badge +11
Hallo Steffen,

Geen probleem! Voor mijn reactie heb ik uw gegevens niet hoeven raadplegen. :D
Op uw e-mailadres heb ik uw BOL account zojuist gevonden. U ontvangt van mij een privébericht voor een verificatie.
Reputatie 7
Badge +11
Beste Steffen,

Bedankt voor uw privébericht, uw BOL account is vroegtijdig beëindigd.

Reageer