Vraag

KPN kan geen adreswijziging doorvoeren

  • 12 May 2022
  • 5 reacties
  • 51 keer bekeken

Gebeld, gechat, aangetekende brieven gestuurd maar adreswijziging doorvoeren gaat fout. Het zijn clouddiensten. Dan hoop je toch dat men zorgvuldig met gegevens omgaat en klachten serieus neemt.


5 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Goedemorgen @Conny CB, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Zo te lezen gaat de adreswijziging niet helemaal soepel. Ik zoek graag uit waarom. Voeg het klantnummer van jouw Clouddienst toe aan je forumprofiel, dan pak ik je account erbij. 

Beste Mark, ik heb op de factuur staan 7078613392. Let op er staan 2 adressen op de factuur. Het adres waaraan is geadresseerd is van mij. Ik zou niet graag willen dat een bedrijf met bijna dezelfde naam in een andere plaats mijn gegevens krijgt te zien.

 

Reputatie 5
Badge +5

Ik zie dat hiervoor reeds een ticket is aangemaakt. Om dit aan te passen moet er een contractovername worden gedaan. Is deze ondertussen ingediend?

Je kunt het klantnummer trouwens beter in je forumprofiel plaatsen i.p.v. openbaar. 

Beste Mark,

 

Jullie hebben een adreswijziging niet juist verwerkt. Hier heb ik vaak genoeg over gebeld. Een aangetekende brief gestuurd en wat krijg ik ? Ik word even te woord gestaan en dan stopt het. Graag verneem ik waarom er niets met aangetekende post wordt gedaan. Stuurt u mij een mailtje. Ik vind dit geen juist kanaal. Maar ik wil dat het opgelost wordt. Mailadres is wel juist op de factuur!

Reputatie 5
Badge +5

Goedemorgen @Conny CB wij communiceren niet per mail, maar ik help je graag verder via deze weg. Als dit je niet het juiste kanaal vind dan kun je telefonisch contact opnemen via 0800-0403 of een chat starten op onze website.

Reageer