Ik wil graag het backup online abonnement waar ik al jaren geen gebruik meer van maak opzeggen.
Met vriendelijke groet,
Kevin Chang
Beste antwoord door Rick S.
Bekijk origineelIk wil graag het backup online abonnement waar ik al jaren geen gebruik meer van maak opzeggen.
Met vriendelijke groet,
Kevin Chang
Beste antwoord door Rick S.
Bekijk origineelHi
Welkom op het zakelijk KPN forum! Jammer dat u uw back-up online abonnement wenst op te zeggen.
Voordat u uw abonnement opzegt adviseer ik om alle opgeslagen bestanden naar een andere omgeving te verplaatsen. Want zodra het abonnement is opgezegd, kunt u niet meer bij uw bestanden.
Het opzeggen van uw abonnement kan heel eenvoudig in uw Zelfservice Cloud omgeving. Via onderstaande stappen kunt u uw abonnement opzeggen.
Overige Clouddiensten opheffen
Uw contract wordt nu automatisch stopgezet na afloop van uw einde contractdatum. U krijgt binnen 5 weken na uw einde contractdatum automatisch een eindfactuur over uw opgeheven dienst.
Beste Rashid,
Ik kan helaas niet in Zelfservice Cloud inloggen, heb nooit een account daarvoor gehad, dus wachtwoord vergeten werkt ook niet.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Kevin Chang
Goedemorgen
Rashid is vandaag vrij, dus ik spring even bij. Elke klant met cloud-diensten krijgt automatisch een Zelfservice Cloud omgeving. Dus ook u heeft daar een account voor. Eventueel kan ik ook de opheffing voor u verwerken. Hiervoor ontvang ik graag een privébericht met daarin het klantnummer, het mailadres dat hierbij geregistreerd is, uw geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer dat hierbij gebruikt word
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.