Ik wil de clouddiensten van acronis stopzetten, maar ik heb de inlogcodes van het cloudportaal niet.
Goedemiddag
Als eerst natuurlijk van harte welkom op het Zakelijk Forum.
Ik help je graag verder. Om te zorgen dat we het over het zelfde hebben: Bedoel je dat je je abonnement op Acronis wil stopzetten, of bedoel je dat je het maken van de back-up wilt stoppen?
Kun je je profiel updaten met je klantnummer? Dan kan ik je gegevens er ook gelijk bij pakken
Hallo Wesley,
Het abonnement op acronis stopzetten nu begrijp ik dat dat in het cloudportaal gelezen bij andere topics op dit forum.
Daarentegen heb ik dus die inlogcodes niet, of niet meer.
raar dat je het klantnummer niet kan zien, want die is wel in mijn profiel te zien, maar bij deze het klantnummer:
8091595042.
met vriendelijke groet,
Evan namens K&S
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.