Vraag

stopzetten acronis clouddiensten

  • 21 March 2022
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik wil de clouddiensten van acronis stopzetten, maar ik heb de inlogcodes van het cloudportaal niet.


3 reacties

Goedemiddag @KenS 

Als eerst natuurlijk van harte welkom op het Zakelijk Forum.

Ik help je graag verder. Om te zorgen dat we het over het zelfde hebben: Bedoel je dat je je abonnement op Acronis wil stopzetten, of bedoel je dat je het maken van de back-up wilt stoppen?

Kun je je profiel updaten met je klantnummer? Dan kan ik je gegevens er ook gelijk bij pakken :relaxed:

 

 

Hallo Wesley,

Het abonnement op acronis stopzetten nu begrijp ik dat dat in het cloudportaal gelezen bij andere topics op dit forum. 

Daarentegen heb ik dus die inlogcodes niet, of niet meer.

raar dat je het klantnummer niet kan zien, want die is wel in mijn profiel te zien, maar bij deze het klantnummer:

8091595042.

met vriendelijke groet,

Evan namens K&S

Bedankt voor het sturen van de gegevens @KenS 

Onder dit klantnummer zie ik Acronis niet naar voren komen. Hebben jullie wellicht nog een ander klantnummer of een factuurkenmerk waarop Acronis wel zichtbaar is?

Reageer