Beantwoord

[Windows] backup server start niet op

  • 19 May 2017
  • 6 reacties
  • 228 keer bekeken

backup service wordt geinitialiseerd even geduld......
icon

Beste antwoord door BerendDeMeyer 31 May 2017, 09:02

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hallo Gert Jan,

Ik wil je graag helpen.
1. Heb je een PC of een Mac?
EDIT: ik zag in je tweede topic dat het om een Windows installatie gaat!

2. Zou je voor mij een beeldscherm afbeelding hier willen plaatsen met de melding die je krijgt?

Bedankt alvast voor je moeite!
Reputatie 5
Badge +10
Hebt u al geprobeerd uw back-up online opnieuw te installeren? Op de website van KPN staat uitleg over het opnieuw installeren van bach-up online. Ik heb in uw account gekeken en zie dat u slechts 50gb gebruikt. Dit zou dus niet de oorzaak kunnen zijn.

Wellicht dat @BerendDeMeyer het probleem herkent? Berend is een specialist op het gebied van back-up online.
Reputatie 7
Hallo Gert Jan,

Is het je inmiddels gelukt om Back-up Online weer goed werkend te krijgen? Ik help je graag, dus mocht het nog niet zijn gelukt meld dat hier dan even.
Reputatie 7
Hallo Gert Jan,

Omdat ik geen reactie meer van je heb gekregen, ga ik ervan uit dat je probleem is opgelost. Ik markeer jouw topic dan ook als zijnde opgelost cq. beantwoord! Mocht in je in de toekomst nog (andere) vragen hebben over Back-up Online, plaats ze dan weer gerust op het forum, ik help je graag! 🆒

[mode-note] Tevens in PB verzonden!
Reputatie 5
Badge +10
Hi Gert Jan Van der Woerd,

Welkom op het zakelijk forum van KPN! :D

Uit uw bericht begrijp ik dat u problemen ervaart met Back-up Online. Ik ben erg benieuwd wanneer u dit te zien krijgt? Is dit bijvoorbeeld bij een her-installatie?
Nee, als ik mijn back up online wil opstarten. Ik krijg hem niet opgestart

Reageer