Beantwoord

[Windows] Nieuwe PC, Back-up Online werkt wel maar programma staat er niet meer op

  • 1 March 2017
  • 5 reacties
  • 186 keer bekeken

Ik heb een nieuwe PC. Backup online werkt maar programma staat er niet meer op.
Hoe nu opnieuw installeren.
Dank u
icon

Beste antwoord door BerendDeMeyer 1 June 2017, 10:29

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag jwbdemonchy, welkom op het KPN Zakelijk Forum.

Op de website hebben we een handige stappenplan voor het opnieuw installeren van Back-up Online: http://k.pn/UD0RAj.

Ik hoor graag of het gelukt is!
Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag,

Ik heb uw mail gelezen. U hoeft verder geen map te verwijderen, want u hebt een nieuwe pc. Dus het enige wat u hoeft te doen is Back-up Online herinstalleren en d.m.v. uw licentie uw back-up terugzetten.
Reputatie 7
Ik heb een nieuwe PC. Backup online werkt maar programma staat er niet meer op.
Hoe nu opnieuw installeren.
Dank u

Hallo jwbdemonchy,

Kan ik je nog ergens mee helpen om jouw Back-up Online probleem op te lossen? Ik verneem graag even van je!

Succes.
Reputatie 7
Off-topic:

Hi Tim, zou van dit draadje de titel even aan willen passen:

[Windows] Nieuwe PC, Back-up Online werkt wel maar programma staat er niet meer op.

Dan is dit draadje ook weer goed herkenbaar voor de overige gebruikers van Back-up Online voor Windows! DankU. 🆒
Reputatie 7
Hallo jwbdemonchy,

Omdat ik geen reactie meer van je heb gekregen, ga ik ervan uit dat je probleem is opgelost. Ik markeer jouw topic dan ook als zijnde opgelost cq. beantwoord! Mocht in je in de toekomst nog (andere) vragen hebben over Back-up Online, plaats ze dan weer gerust op het forum, ik help je graag! 🆒

[mode-note] Tevens in een PB verzonden!

Reageer