Hallo,
nieuw hier op het forum en niet wetende hoe ik vooral KPN ook duidelijker kan maken dat het ronduit onbeschoft is wat er gebeurt rond de dienstverlening van BELCENTRALE:
met de overstap naar VOIP hebben wij in principe geen ISDN lijnen meer nodig en hebben zoveel als mogelijk op laten zeggen door een andere provider die de VOIP-omgeving installeerde. Het enige dat nog noodzakelijk is 1, let wel 1(!!) analoge lijn die wij gebruiken voor de bediening van onze schuifdeur bij de voordeur. middels een code is deze te openen. Bij BELCENTRALE al maanden terug het verzoek ingediend de maandfactuur van €165 euro te verlagen naar een nieuw contract tbv de enig overgebleven analoge lijn... hoewel wij bezig zijn met een oplossing voor deze deur, is dit nog niet gerealiseerd.
Hoe kan het bestaan dat wij niet terug kunnen naar de situatie van 1 analoge lijn voor de tijd die het duurt én daar de kosten voor betalen??
Belcentrale absurd hoog tarief voor analoog en we kunnen er niet vanaf: zeldzaam vertoonde afzetterij door partner KPN
Hallo @Roger13 en welkom op het zakelijk KPN Forum.
Er zijn een groot aantal providers die gebruik maken van het KPN netwerk, maar deze opereren volledig zelfstandig en onafhankelijk. Aangezien Belcentrale geen onderdeel is van KPN, ben ik bang dat ik vrij weinig kan betekenen in deze kwestie. 🙁
Er zijn een groot aantal providers die gebruik maken van het KPN netwerk, maar deze opereren volledig zelfstandig en onafhankelijk. Aangezien Belcentrale geen onderdeel is van KPN, ben ik bang dat ik vrij weinig kan betekenen in deze kwestie. 🙁
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.