Beantwoord

Complimenten

  • 19 April 2016
  • 1 reactie
  • 255 keer bekeken

De afgelopen maanden hebben wij KPN van zijn beste kant gezien. Daarvoor willen we Tim van het zakelijke Webcareteam hartelijk bedanken, evenals al zijn collega's achter de schermen.

Wij zijn sinds de oprichting van ons bedrijf in 1989 zakelijke klant bij KPN. Afgelopen december zijn wij misleid door Belvoordeelnederland.nl die zwart op wit verzekerde alleen de factuurrelatie over te nemen tegen een voordeeltarief, en deed zich daarmee voor als een (soort) carrier preselect. Begin januari bleek dat zij echter tegen onze nadrukkelijke wens ons contract bij KPN hadden opgezegd. Wij ontvingen een (overigens terechte) afrekennota van KPN van meer dan € 1.100,-.

Belvoordeelnederland.nl hebben wij vanwege misleiding met papieren bewijsstukken gemeld bij de ACM. Via het zakelijke KPN-forum heeft Tim ons uitstekend begeleid naar een herstelorder, die begin maart probleemloos is uitgevoerd. Ook het bedrag van de afrekennota hebben we tot onze opluchting terugontvangen.

We zijn erg blij dat KPN heeft willen meewerken aan het recht zetten van een situatie waar wij niet om hebben gevraagd. Wij hopen dat onze complimenten de juiste mensen bereiken.

Hartelijke groet, Kerstin van Tiggelen
(dr. K.B. van Tiggelen MBA)

Accent Grave
icon

Beste antwoord door Tim 21 April 2016, 16:15

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Beste Kerstin (@Teleurgesteld), wat ontzettend fijn dat u een terugkoppeling op het forum post! :D

U heeft zelfs de moeite genomen om een e-mail te sturen. Deze collega's hebben mij zowaar gevonden en zijn uw complimenten ook via die route in ontvangst genomen. Ik ben er ontzettend blij mee, dit is voor mij de motivatie om klanten zo goed mogelijk te ondersteunen.

Daarnaast ben ik natuurlijk erg blij om te vernemen dat uw klacht naar volle tevredenheid is opgelost. Hier heb ik uiteraard geen moment aan getwijfeld. Met dit gebaar hoop ik dat we u nog jaren tevreden klant houden. ;)

Als u een keer een vraag heeft, weet u ons op het forum te vinden!

Nogmaals bedankt voor uw bericht.

Reageer