Wij zijn sinds de oprichting van ons bedrijf in 1989 zakelijke klant bij KPN. Afgelopen december zijn wij misleid door Belvoordeelnederland.nl die zwart op wit verzekerde alleen de factuurrelatie over te nemen tegen een voordeeltarief, en deed zich daarmee voor als een (soort) carrier preselect. Begin januari bleek dat zij echter tegen onze nadrukkelijke wens ons contract bij KPN hadden opgezegd. Wij ontvingen een (overigens terechte) afrekennota van KPN van meer dan € 1.100,-.
Belvoordeelnederland.nl hebben wij vanwege misleiding met papieren bewijsstukken gemeld bij de ACM. Via het zakelijke KPN-forum heeft Tim ons uitstekend begeleid naar een herstelorder, die begin maart probleemloos is uitgevoerd. Ook het bedrag van de afrekennota hebben we tot onze opluchting terugontvangen.
We zijn erg blij dat KPN heeft willen meewerken aan het recht zetten van een situatie waar wij niet om hebben gevraagd. Wij hopen dat onze complimenten de juiste mensen bereiken.
Hartelijke groet, Kerstin van Tiggelen
(dr. K.B. van Tiggelen MBA)
Accent Grave
Beste antwoord door Tim
Bekijk origineel