Vraag

Ethernet/VPN verbinding opzeggen

  • 23 November 2017
  • 3 reacties
  • 317 keer bekeken

Ik ben nu al heel lang in de wacht, meer dan 40 min. Ik wil graag onze zakelijke Ethernet VPn verbinding alsmede onze corporate internet verbinding opzeggen maar zowel van kastje naar de muur alsmede dat ik geen contact krijg met de Business Service Desk.
Als je om hulp vraagt zegt KPN dat ze niet meer met Account Managers werken! Belachelijk! gaat om dure verbindingen die niet meer nodig zijn maar wel blijven factureren en niet bereikbaar zijn.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hi @Kuhn Holding BV,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

U hebt gelijk dat 40 minuten in de wacht erg lang is. Excuses daarvoor! Het kan wel eens voorkomen dat het druk is bij de telefonische klantenservice. Ik zag dat u ons ook via Facebook hebt benaderd en inmiddels ook antwoord op uw vraag hebt gekregen. Mijn collega heeft u een telefoonnummer gegeven van de afdeling Corporate Internet. Ik ben erg benieuwd of alles inmiddels is opgelost?
Nee nog steeds niet, nu blijk ik een voor mij totaal onbekende business partner te hebben en mag ik het niet zelf opzeggen!
Waardeloos een voorbeeld van kastje naar de muur en ondertussen wel vet blijven lappen
Reputatie 3
Badge
Hi @Kuhn Holding BV,

Jammer om te lezen dat het nog niet is opgelost. Het is absoluut geen opzet dat mijn collega's u niet kunnen/willen helpen. De aanvraag voor een KPN abonnement is ooit via een business partner ingediend. In dat geval is de business partner de contactpersoon en zij geven opdracht aan KPN. Op het contract dat ooit is ondertekend moet staan wie de business partner is. Is het mogelijk om dat contract erbij te pakken?

Reageer