Beantwoord

Geen contact na klacht

  • 19 March 2017
  • 12 reacties
  • 475 keer bekeken

Besten,

Op 2 maart heb ik een klacht neergelegd over de (in mijn ogen) onjuiste afhandeling van een probleem (namens VVE Bethlehemweg 5/5a). Tot op heden heb ik, ondanks een toezegging van 5 werkdagen, nog niets vernomen. Wanneer mag ik wat vernemen, wat inmiddels loopt dit hele probleem al ruim vier maanden...

Ik verneem graag!
icon

Beste antwoord door Lindsay 21 March 2017, 15:27

Bekijk origineel

12 reacties

Hahaha! Dank! Had dat wel bij de klacht geprobeerd, maar die was undeliverable... Heb jullie nu de klacht gemaild, hopelijk kunnen jullie me wel verder helpen. Voor meer info, weten jullie me te vinden.

Groet!
Thanks voor de reply, @Lindsay
Ik heb het nogmaals gemaild, maar twijfel of ik de vorige keer de bijlage bijgevoegd heb. In ieder geval zit er nu zeker wel bij.
Tnx!
Hi @Lindsay
Is er al meer bekend? Heb niks meer mogen vernomen...
Alvast dank!
Thanks @Mohammad,

Ben blij dat jullie tegen hetzelfde aanlopen als ik :8
I.i.g. dank voor je moeite en hoop dat jullie er sneller doorheen komen.

Groet!
Hey @Mohammad,

Heb je inmiddels al iets mogen vernemen van de betreffende collega? Ik begin een beetje te balen dat het allemaal zo lang moet duren voor een paar euro. Het kost me allemaal veel tijd voor iets waar ik ook vrijwillig mijn tijd in steek. Volgens mij zijn jullie kosten in totaal inmiddels al hoger dan het originele bedrag...

Hoor graag van je!

Groet
Reputatie 7
Badge +11
Beste b.a.p.koenders, welkom op het zakelijke forum van KPN :)

Goed dat u hierover contact op neemt op het forum. Als een toezegging wordt gedaan binnen 5 werkdagen een reactie te mogen verwachten, moet u daar ook op kunnen vertrouwen. Hebt u het contactformulier ingevuld en verzonden? Staat daarbij in de bevestiging dat u binnen 5 werkdagen bericht ontvangt?

Ik wil u graag verder helpen en indien mogelijk uw klacht oplossen. Hebt u een kopie van de klacht voor mij? Een idee is namelijk dat u deze naar mij doorstuurt. Wij zijn te bereiken op het e-mailadres van het forum. Ik zie graag uw reactie!
Reputatie 6
Badge +5
Hi @b.a.p.koenders

Je kunt gewoon reageren op de notificatiemails die je binnenkrijgt, bijvoorbeeld van de mention die ik u nu geef!:D Dan komt uw bericht goed terecht bij ons.
Reputatie 6
Badge +5
Haha, graag gedaan @b.a.p.koenders!

Ik zie trouwens dat het is gelukt... half;) De spamfilter zorgt ervoor dat we de bijlage niet goed kunnen lezen. Sorry! Kun je nog 1 keer de klacht doormailen? Gewoon als forward of door even alleen de inhoud te knippen/plakken?

Dankje!
Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen,

Ik heb sinds vorige week vrijdag dat ik de mail heb gestuurd nog niks gehoord van de desbetreffende collega. Heb inmiddels ook bij de manager aangeklopt. Sorry dat het allemaal zo lang duurt! Ik probeer ik helderheid over te krijgen en als dat niet wil lukken, blijf ik het hoger op zoeken tot ik antwoorden voor je heb.
Reputatie 5
Badge +10
Goedendag b.a.p.koenders,

Mijn collega Mohammad is aankomende week niet aanwezig vanwege vakantie. Ik heb samen met Mohammad uw case in behandeling en zag uw berichtje op het forum binnenkomen.

Wij hebben meerdere malen geprobeerd om in contact te komen met uw klachtbehandelaar en ik heb zojuist begrepen dat zij niet meer werkzaam is bij KPN. Uiteraard heb ik direct naar een oplossing gezocht en gevraagd wie de klacht kan overnemen. Ik hoop hier morgen meer inzicht in te krijgen en zal dit dan ook direct naar u communiceren.

Ik heb u ook een privé bericht gestuurd. Mocht u nog vragen hebben, stel ze gerust!
Reputatie 5
Badge +10
Goedendag b.a.p.koenders,

Zoals eerder beloofd heb ik uw klacht overgedragen aan een andere klachtbehandelaar. Ik heb begrepen dat er inmiddels contact is geweest. Ik ben erg benieuwd of het contact goed is bevallen en of alles tot nu toe duidelijk voor u is?

Laat het me weten, anders ga ik hier graag achteraan!
Beste @Tim,

Ik wil graag emailen, maar zie/vind zo snel nergens een emailadres... Heb je dat voor mij?

Bij voorbaat dank.

Groet,

Bart

Reageer