Geen reactie

  • 16 March 2017
  • 5 reacties
  • 284 keer bekeken

Ik heb eerder mijn klacht neergelegd deze is opgenomen door een medewerker van kpn deze zou mjn probleem oplossen heb diverse gegevens door gestuurd maar krijg nu al 2 weken geen reactie meer van haar.
Vind het schandelijk dat er zo met klanten omgegaan wordt.

5 reacties

Reputatie 7
Hallo Ad Stam,

Jouw laatste bericht is gemodereerd, omdat je hier privacygevoelige gegevens in hebt gedeeld. Zou je @Lindsay in een persoonlijk bericht (PB) nogmaals deze gegevens willen sturen? Bedankt voor je begrip en natuurlijk ook alvast voor je moeite.

Succes!
Dit bericht is gemodereerd!

Staan nu zakelijk mijn bedrijf is gestaakt.
Moet nu tot eind va het jaar een heel duur contract betalen willen gewoon naar een particulier abbonement omzetten.

Even in het kort samengevat.
Het dure abbonement wordt te duur en kom dan in de problemen heb ook een uitschrijven van kvk
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Ad,

Sorry, daarmee kom ik niet veel verder. We hebben een aantal Eveline's in huis:)

Als u me het postcode/huisnummer en de naam van de contractant doorgeeft moet het goedkomen.
Beste lindsay
Waar kan ik een referentie nummer vinden heb ik niet.
Ene eveline is er mee bezig geweest kan je daar iets mee

Groet ad
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Ad,

Dat is zeker niet netjes van de klachtenbehandelaar en niet hoe wij met onze klanten om willen gaan! Sorry dat het zo moet lopen.
Ik wil je graag helpen om de boel weer draaiende te krijgen:)

Zou je mij een privé berichtje willen sturen met het referentienummer van de klacht of postcode/huisnummer en de naam van de contractant?
Dan ga ik aan de slag voor u!

Reageer