Ik ben al jaren klant bij KPN, maar ondanks meerdere telefoontjes spreken jullie mij nog steeds aan alsof ik een man ben.
De bedrijfsnaam is HWP Cuppen BV, maar ik ben als eigenaar toch echt een vrouw. Ik kan het nergens aanpassen. U wel?
Beste mevrouw tric, welkom op het zakelijke forum van KPN :)
Als eigenaresse wenst u graag aangesproken te worden als een vrouw, dat zal iedereen begrijpen! Veel van onze automatische schriftelijke communicatie is gericht aan de heer of mevrouw. In het account van uw bedrijf, HWP Cuppen BV, staat een mevrouw als contactpersoon. Voor zover ik kan zien mogen we hier dan ook geen fouten in maken.
Kunt u mij een voorbeeld geven waar het mis gaat? Ik wil dit graag oplossen!
Als eigenaresse wenst u graag aangesproken te worden als een vrouw, dat zal iedereen begrijpen! Veel van onze automatische schriftelijke communicatie is gericht aan de heer of mevrouw. In het account van uw bedrijf, HWP Cuppen BV, staat een mevrouw als contactpersoon. Voor zover ik kan zien mogen we hier dan ook geen fouten in maken.
Kunt u mij een voorbeeld geven waar het mis gaat? Ik wil dit graag oplossen!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.