Vraag

heer > mevrouw

  • 19 March 2017
  • 1 reactie
  • 121 keer bekeken

Ik ben al jaren klant bij KPN, maar ondanks meerdere telefoontjes spreken jullie mij nog steeds aan alsof ik een man ben.
De bedrijfsnaam is HWP Cuppen BV, maar ik ben als eigenaar toch echt een vrouw. Ik kan het nergens aanpassen. U wel?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Beste mevrouw tric, welkom op het zakelijke forum van KPN :)

Als eigenaresse wenst u graag aangesproken te worden als een vrouw, dat zal iedereen begrijpen! Veel van onze automatische schriftelijke communicatie is gericht aan de heer of mevrouw. In het account van uw bedrijf, HWP Cuppen BV, staat een mevrouw als contactpersoon. Voor zover ik kan zien mogen we hier dan ook geen fouten in maken.

Kunt u mij een voorbeeld geven waar het mis gaat? Ik wil dit graag oplossen!

Reageer