Klachten Voordeelregeling.nl

  • 2 April 2015
  • 294 reacties
  • 32336 keer bekeken


Toon eerste bericht

294 reacties

Consuwijzer.nl   klachtenkompas   aangifte doen
Badge
Kunt u mij een bericht sturen naar reactie@voordeelregeling.nl. Want als het geannuleerd is kunt u niet meer zijn afgesloten. Ik pak het graag op voor u.

Dit geldt overigens voor iedereen, als er een mail wordt gestuurd naar reactie@voordeelregeling.nl wordt het sneller opgepakt.

Alvast bedankt.
Goedemorgen.

Opzeggen blijkt nog niet zo eenvoudig.

De enige reactie op verstuurde mails is dat er een ticket is aangemaakt die zo spoedig mogelijk behandeld wordt.

Ondanks dat lopen de facturen gewoon door en zijn wij gisteren zelfs afgesloten geweest !!! Probeer onder deze praktijken al 2 maanden uit te komen. Tevens meent Voordeelregeling dat iedereen maar opdracht kan geven binnen een onderneming. Bij ons is onze secretaresse erin geluisd om het zo maar te noemen.

Zij is niet gemachtigd om wat voor contracten dan ook aan te gaan. Hiervan is zij zich heel goed bewust en ik weet dus ook zeker dat ze niet heeft ingestemd met een contract of wat dan ook. Er is informatie gevraagd,  geen factuur.

Recht op bedenktijd kennen ze daar niet.

Opzeggen kan niet meer, alleen per mail en vervolgens krijg je geen bevestiging dat alles is beëindigd, alleen het standaard mailtje. Heel vreemd dat je telefonisch wel iets kan aangaan , maar niet telefonisch kan opzeggen.

Ook zo vreemd is dat ik opgenomen telefoon gesprek niet kan/mag beluisteren

Ik ben hier dan ook helemaal klaar mee, en zit er aan de denken mijn advocaat er eens op te zetten.

In ieder geval zal ik ook melding maken bij instanties als Radar en oplicht ect.ect.

Dit zijn praktijken waar ik absoluut van hou en de mooie woorden van voordeelregeling hier op het forum merk ik helemaal niets van enige bereidwilligheid.

Ik ben benieuwd wanneer de volgende factuur op de mat valt, oja in mn gespekskosten van KPN zie ik helemaal geen verandering.

Voordeelregeling bij deze : STOP ALLES WAT IK HEB LOPEN BIJ JULLIE, MISSCHIEN DAT HET ZO WEL AANKOMT. WIJ ACCEPTEREN GEEN NIEUWE FACTUREN MEER.

Met vriendelijke groet,

Rene
Badge
bedankt  voor uw uitgebreide bericht.

Zeer vervelend om te lezen. Ik zou graag uw actiepunt willen oppakken, echter heb ik niet uw klantgegevens.

Als u deze kunt mailen naar reactie@voordeelregeling.nl heel graag! Dan zal ik mijn best doen voor u. We hebben er niets aan als klanten ontevreden zijn, ik zal het daarom niet alleen bij mooie woorden houden.

Ik zie graag uw email binnenkomen.
Ik nog 1 keer een mail sturen, maar krijg waarschijnlijk weer een ticket retour.
Beste Voordeel regeling ik zie dat het nu geregeld is.

Waarom kon dit 2 maanden geleden niet? Als ik zo met m'n klanten omspring houd ik er weing over.

In ieder geval bedankt voor de genomen moeite er vaart achter te zetten.

Met vriendleijke groet,

Rene 
Badge
Bedankt voor u bericht. Fijn dat het is opgelost.

Mocht u toch aan willen geven wat er aan de hand was, kunt u dit nog steeds mailen naar reactie@voordeelregeling.nl.

Bedankt voor uw geduld en medewerking.
Dacht ook dat het opgelost was, krijg voorlopig weer een aanmaning, waarvoor weet ik niet maar er stonden 2 facturen open volgens uw medewerker gister en die zijn beide betaald.

Ben er nu echt HELEMAAL KLAAR MEE, ik heb wel iets beter te doen.
Badge
ik heb nog steeds geen mail ontvangen op reactie@voordeelregeling.nl. Ik zou het heel graag voor u willen oppakken, maar zonder gegevens kan ik helaas niets doen.

Ik hoop dat u dit ook begrijpt. Wanneer u heeft betaald, zal het goed moet komen, maar ik wil het toch graag nakijken.

Alvast bedankt.
Als u bij de KPN ook gesprekskosten betaald, moet u een credit nota ontvangen van VDR!!!!

Bij mij is het nu geregeld, had ook niets betaald aan VDR, ga niet dubbel betalen.En kon na 45 min. weer bellen. Welke verkoper mij nu nog beld, druk ik meteen weg ik ben er klaar mee. Succes met de afhandeling. 
Badge
heeft inderdaad gelijk. U betaalt nergens anders dubbel. U betaalt maar aan 1 provider in Nederland de gesprekskosten.
Beste TIM,

ook wij "strijden" al wekenlang met Voordeelregeling.nl

In februari werden wij gebeld door deze "firma" (KVK gegevens zijn echter nergens te vinden correctie, gegevens wel zichtbaar op kvk.nl  ) en wij hebben mondeling ingestemd met het toesturen van meer informatie.

Dit heeft voordeelregeling schijnbaar verkeerd begrepen en gelijk een overeenkomst afgesloten.

Hier hebben wij direct op gereageerd, dat dit niet de bedoeling was.

Wij hebben helemaal niets aan deze overeenkomst, omdat wij een Zakelijk BelVrij Totaal World hebben en er dus niet eens gesprekskosten in rekening worden gebracht.

Sindsdien strijden wij met verschillende medewerkers van dit bedrijf. Er komen per mail bevestigingen van opzegging, credit nota's e.d., die achteraf gewoon weggewuifd worden als "foutje".

Dit kan zo niet langer verder gaan en wij verwachten dan ook dat KPN hier tegen gaat optreden.

Dit is niet in het belang van KPN en haar klanten. Deze mensen zijn ordinaire oplichters!!!

Indien u meer gegevens wenst, kan ik u het complete email-verkeer met de verschillende medewerkers van voordeelregeling.nl graag toesturen.

Met vriendelijke groet,

Patrick Geerlings

Autoschade EKAS B.V.
Badge
Ik zag net uw mailtje langskomen via reactie@voordeelregeling.nl. Deze wordt momenteel opgepakt en u zult dan ook spoedig een reactie ontvangen. U verhaal is bekend en u hoeft inderdaad niet dubbel te betalen daar waar u een belvrij abonnement heeft bij de KPN.

Dat u ons niet kunt vinden op KVK vind ik frapant, want als uw Voordeelregeling zoekt daar, dan komt er daadwerkelijk wel een bedrijf naar voren.

We willen onszelf totaal niet zien als oplichters en daarom betreur ik het ook dat uw ons zo noemt.

Uw situatie wordt momenteel opgepakt en u zult per mail daarover een bericht ontvangen.

Alvast bedankt voor uw geduld.
Geachte VDR,

inderdaad is er een bedrijf te vinden op de website van de KvK. Hierin ben ik bij deze gecorrigeerd.

U zult het met mij echter eens zijn, dat het bijna niet meer te ontkennen is dat er namens uw bedrijf op frauduleuze wijze overeenkomsten worden afgesloten.

Ik beschuldig u er niet persoonlijk van, deze praktijken te ondersteunen.
Echter zou ik als ik u was, wel eens heel nauwkeurig naar mijn tele-marketeers kijken, zeker als deze per succesvolle opdracht worden betaald.

Ik verwacht van u dat alles naar onze tevredenheid wordt opgelost.

Wij zijn het echt helemaal zat!

Met vriendelijke groet,

Patrick Geerlings

Autoschade EKAS BV
Geachte VDR

Ik heb nu eindelijk een bevestiging dat alles is opgelost. U zegt dat u mijn mail richting u niet heeft gehad. Dat snap ik totaal niet, want ik krijg wel een "ticket" van u retour dat de klacht in behandeling is.

Maar goed ik hoop dat alles nu is opgelost bij mij en dat ik GEEN facturen meer ontvangen van VDR

Mocht dat wel weer zo zijn ga ik echt stappen ondernemen, welke weet ik nog niet.

Met vriendelijke groet,

R de Kok.

Roweko Staalconstructies B.V.
Badge
bedankt voor uw mail. Wij proberen altijd onze processen te verbeteren, maar wij willen totaal niet op frauduleuze wijze klanten binden. Dit is ook waarom wij juist niet werken met lange termijn contracten zoals andere providers in de markt dat wel doen.

Wij zijn bezig met uw situatie, u zult hiervan dan ook spoedig een bevestiging ontvangen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld. Fijn weekend gewenst!



Bedankt voor uw bericht. Ik zag inderdaad uw mail van 26 en 27 mei. Deze was dan ook al inderdaad opgepakt. Ik zie dat alles ook is gecommuniceerd naar u. De CPS regeling is dan ook stopgezet en u zult spoedig terugkeren naar uw vorige situatie. Schrik niet als u een eindnota ontvangt, dit zijn uw laatste gesprekken van mei. Stuur dan even een mail, want dan zal dat de laatste zijn en die zult u dan gecrediteerd krijgen.

Bedankt voor uw geduld en medewerking. De grote stap richting Utrecht is voor u niet nodig, ik vertrouw erop dat het zo goed komt. Ook u een fijn weekend gewenst!

Voor een ieder, stuur gerust een mail naar reactie@voordeelregeling.nl voor vragen, tips en opmerkingen.
: Wij hebben nu twee credit nota's en opnieuw een bevestiging van de beeïndiging van de overeenkomst ontvangen.

Bedankt voor uw hulp!

Wij hopen dat de zaak hiermee is afgedaan.

Met vriendelijke groet,

Patrick Geerlings

AAS Autoschade EKAS BV
Zojuist een factuur gekregen van voordeelregeling.nl, het is ongehoord hoe zij te werk gaan.

Ze zeggen dat ze hier hebben gebeld en iemand hebben gesproken die bevoegd was over de telefonie. Ik ben de enige die hier bevoegd is en mij hebben ze niet gesproken (geven ze ook zelf aan).

Ze hebben nooit een bevestiging of iets dergelijks gestuurd enkel nu een factuur.

Naar mijn inzien kan er geen overeenkomst zijn zolag ik deze niet heb goedgekeurd.

Volgens mij bellen ze maar wat rond en vervolgens zetten ze je zonder wikken en wegen over naar hun eigen systeem.

Het betreffende gesprek willen ze niet laten horen en geven aan dat dit enkel voor juridische doeleinden is.

Op dit moment overwegen we dan ook juridische stappen want dit zijn absoluut geen manieren.
Badge
vervelend uw siutatie zo te lezen. Kunt u mij een bericht sturen naar reactie@voordeelregeling.nl.

Wij bellen niet zomaar rond en zetten ook niet zomaar bedrijven naar ons eigen systeem. Ik zou het toch graag voor uw willen oppakken, want aan ontevreden klanten heeft Voordeelregeling niet zo veel. We streven naar 100% klanttevredenheid en naar een win-win situatie.

Ik vertrouw erop dat we tot een goede oplossing kunnen komen.
Wij zijn ook klant 'gemaakt' en heb inmiddels al aangegeven dat ik met de regeing wil stoppen. Ik heb 22 mei jl. dit per email kenbaar gemaakt aan 'reactie@voordeelregeling.nl' en 'administratie@voordeelregeling.nl'. Op 25 mei jl. heb ik een fax gestuurd en een paar dagen later is een aangetekend schrijven gestuurd met het de opzegging en het verzoek hier op te reageren. Tot nu toe is er nog geen reactie geweest. Alleen reacties in de tickets dat we eerst de factuur moeten betalen.

Wat moet of kan de volgende stap zijn.

J. Vocke

Coolworld Nederland B.V.

Waalwijk
Badge
Zojuist telefonisch contact gehad. We zijn samen tot een oplossing gekomen. Bedankt voor uw medewerking en tijd!
Inderdaad. De mail is verstuurd. Bedankt voor het belletje. Ik hoop op een goede verdere afhandeling.
Reputatie 1
Badge
Hier ons verhaal, voor wij nog twijfelt om in zee te gaan met voordeelregeling.nl  En of het geen oplichters zijn.

Wij zijn al heel veel jaren tevreden ISDN klant bij KPN. Vier lijnen, ADSL er overheen. Prima.

Mijn vrouw werd begin mei gebeld op haar werk met een verkooppraatje van iemand die zei dat hij van voordeelregeling was, onderdeel van KPN. Het was heel druk maar ze stond de verkoper toch te woord. Aan het begin of tijdens het gesprek werd niet duidelijk gemaakt dat het gesprek werd opgenomen. De verkoper vertelde mijn vrouw over de voordelen en dat het niet ging om een contract. Aan het einde van het gesprek nam hij de huidige gegevens van haar bedrijf door, klopt het adres, klopt de naam, klopt dit? Overal zei ze ja op, gegevens waren correct. Nodig om informatie te sturen, dacht ze. Aan het einde zegt de verkoper: u zit nergens aan vast, het gaat alleen om voordelig bellen, niet om een contract, is dat ok? (of gelijksoortige bewoordingen). Het is druk, ze zit in een cadans van akkoord geven en zegt ok.

Gesprek gaat nog even verder, mijn vrouw vraagt om een bevestiging en zo, en wordt dan beeindigd. Nooit meer wat van gehoord, geen bevestiging of brief of contract gezien.

Gisteren viel er opeens een bevestiging van een contract en een factuur voor de eerste maand in de mailbox.

Ik heb gebeld voordeelregeling, blijkt dat mijn vrouw met bovenstaande een contract heeft afgesloten. Wij gaan niet akkoord, willen niet betalen. Loubna van voordeelregeling zegt eerst dat ze onze facturen van KPN wil zien, zodat ik kan aantonen al te betalen via KPN. Ik weiger, want KPN is geen partij in dit conflict. Loubna zegt dat op bandopnamen is te horen dat mijn vrouw akkoord is, ik vraag of ik die kan horen maar dat kan alleen langs juridische weg. Ik geef aan dat ik daar niet mee akoord ga, mijn vrouw is immers opgenomen dus ze heeft recht dat terug te beluisteren. Uiteindelijk krijg ik dat gesprek wel te horen, zie boven. Het deel er na, dat mijn vrouw eerst informatie wil ontvangen zodat ze evt kan bevestigen, werd niet afgespeeld.

En ja, strikt gezien op basis van dit fragment zou je kunnen zeggen dat zij akkoord is gegaan.

Omdat het op dit moment gaat om 27 euro, hebben we gekozen niet de juridische weg te bewandelen en dat geld over te maken. Bij een juridisch pad verliezen we een veelvoud aan arbeidsloon. Na ontvangst van die 27 euro gaat de CPS er weer af, heeft voordeelregeling toegezegd.

Gebruiker VDR heeft strikt genomen gelijk dat je het geen oplichting mag noemen.

Maar wat een achterbakse manier om geld te verdienen.
Badge
Bedankt voor uw uitgebreide bericht. Wij sturen altijd nog een bevestigingsemail voordat u daadwerkelijk de 1e factuur heeft ontvangen. Vervelend dat u uit het niets ineens een factuur ontvangt.

Graag zou ik het een en ander willen uitzoeken voor u. Wellicht dat u mij een email kunt sturen door te mailen naar reactie@voordeelregeling.nl.

Dat u mij gelijk geeft dat het geen oplichting is waardeer ik, maar op een achterbakse manier klanten werven willen wij natuurlijk niet. Wij willen het liefst geen ontevreden klanten. Dus daarom kijk ik uit naar uw email met uw klantgegevens. Er is altijd ruimte voor verbetering bij Voordeelregeling. Alvast bedankt voor uw medewerking!
Badge
Aangezien er een relatie lijkt te zijn tussen KPN en VDR zoals men aangeeft en dit dus niet zo blijkt te zijn is er wel degelijk sprake van een misleidende handelspraktijk in de zin van artikel 6:193b lid 3 sub a van het Burgerlijk Wetboek.

Op basis van dit artikel kunt u de zogenaamde overeenkomst per direct laten vernietigen.

Cees

Reageer