Klachten Voordeelregeling.nl

  • 2 April 2015
  • 294 reacties
  • 32333 keer bekeken


Toon eerste bericht

294 reacties

Snap niet dat VDR nog doorgaat met deze praktijken, als je op een forum reageerd wordt er pas actie ondernomen door VDR,wat kost dit allemaal niet voor het MKB en de ergenis daar nog buiten gelaten.

Begrijp ook niet dat de KPN niet eerst eens navraag doet bij de klant of dit klopt dat diegene naar een andere provider gaat???? Dit is de wereld op zijn kop.
Badge
Voordeelregeling is een wholesalepartner van KPN zoals vele andere partijen dat zijn/kunnen zijn.

Het is ook niet zo, dat er enkel pas actie wordt ondernomen als op een forum iets wordt gereageerd. Voordeelregeling streeft naar hoge klanttevredenheid, onderdeel daarvan is de vrijheid die de klant wordt geboden door geen contracten af te sluiten. Voor een korting op de gesprekskosten is er een opzegtermijn van een maand en als het gehele abonnement wordt afgenomen bij Voordeelregeling geldt er een opzegtermijn van 3 maanden.

Voor de rest begrijp ik enigszins dat er openlijk wordt gediscussieerd, maar ik heb toch liever dat mensen met problemen zich melden via reactie@voordeelregeling.nl zodat wij toch onszelf ook kunnen verbeteren. Er is altijd ruimte voor verbetering, ook voor Voordeelregeling.
Reputatie 1
Badge
: fijn dat u begrijpt dat ik voordeelregeling.nl geen oplichterij vind. Of frauduleus of afzetterij. Maar waarom zou ik u een mail moeten sturen zodat eea uitgezocht kan worden? Impliceert dat dat uw medewerkster Loubna dus niet alles heeft gedaan wat ze kon om mij te helpen? Dat zijn dus niet alles heeft uitgezocht?

Het voelt bepaald niet goed dat het blijkbaar niet voldoende is om uw klantenservice te bellen. Maar dat ik op dit forum, van mijn eigen leverancier nota bene, mijn relaas moet doen om meer gedaan te krijgen dan Loubna kan en/of wil doen voor mij. En dat is de ongevraagde relatie te stoppen, met terugwerkende krachte, en de 'factuur' ongedaan te maken.
Ik ga zoals gevraagd u een mail sturen en ben benieuwd naar uw reactie op de vragen die ik ga stellen. Op basis van uw antwoorden en met name uw daarop volgende akties zijn voor mij en mijn vrouw bepalend voor het vervolgtraject van dit conflict.
het lijkt wel of voordeelregeling een agressieve verkoopafdeling heeft en alleen klachten oppakt als we via dit forum onze klacht indienen.

Mijn ouders zijn ongewenst tot klant gemaakt.(75+ , hadden vroeger een bedrijfje) Hierover gemaild en ik dacht dat het opgelost zou zijn.

Zij waren behoorlijk overstuur dat dit zo maar kon, geen contract maar wel aanmaningen.

Ik heb het voor hen opgepakt. Dacht dat het opgelost was maar nu hebben ze inmiddels blijkbaar weer gebeld dat mijn ouders weer aangesloten zijn ( mijn moeder al lang blij dat we weer kon bellen) en volgt de rekening op mijn emailadres. Gekker moet het niet worden.

Heb net mail gestuurd (reply op de rekening) dat ze snel alles moeten terugdraaien en aub mijn ouders uit het bestand halen anders ga ik dit bedrijf persoonlijk zwart maken op internet met waar ik maar mijn klachten achter kan laten.

ben het echt spuugzet!
Daar gaan we weer, is alles net opgelost, krijg ik weer een factuur!!!! Ben het spuugzat VDR. 
Ook wij zijn beanderd door Voordeelregeling, een behoorlijk aggresieve manier van verkooppraatjes worden gehouden... ik vindt dit niet normaal. ook wij hebben om meer informatie gevraagt..

wij zijn hier niet van gedient en willen dat dit stopt ook. Wij hebben net een e mail gestuurd naar het bedrijf... men beroept zich op een mondelinge overeenkomst etc. maar zolang ik niets getekend heb, kunnen ze ons toch niet binden hieraan?

Ik wil per direct het contract, alhoewel ik echter niets getekend heb, opzeggen m.b.t. voordeelregeling.

Wij willen hier echter geen gebruik maken van collectief inkopen omdat het naar onze mening niet opweegt…en tevens hebben wij mondeling meer informatie gevraagd hierover. En plots komt daar de eerste factuur binnen!

 

Ook wij vinden dat naar aanleiding van de behoorlijk agressieve telefonische verkoop, dit niet erg netjes vinden gegaan. Tevens vinden wij het belachelijk dat een mondeling overeenkomst, zoals u vermeld, bindend is om direct maar een factuur te sturen.

 

Wij willen dat dit met spoed stopt!

 

Groet

K. Chatzoudis
Reputatie 1
Badge
Ik denk dat het nu toch echt wel tijd wordt dat KPN de partnerrelatie met Voordeelregeling.nl  heroverweegt.

Helaas heb ik natuurlijk geen enkele reactie gehad op de door user VDR voorgestelde verstuurde email. Tijd voor het juridische traject dan maar.
Reputatie 1
Badge
Een kwartier na het plaatsen van ons vorige bericht kregen we een credit nota en de volgende email:

U heeft zojuist aangegeven dat [bedrijfsnaam] geen gebruik meer wilt maken van de besparing. Uw deelname aan het collectief van Voordeelregeling wordt geannuleerd. Hier zult u technisch niets van merken en u zult verder geen bericht meer van ons ontvangen. Graag wil ik u er op attenderen dat wanneer u besluit toch wel gebruik te maken van de collectiviteitskortingsregeling van Voordeelregeling dat er technisch niets verandert aan uw lijn en dat u enkel gaat besparen op uw huidige telefoniekosten. Mocht u toch willen besparen, dan horen wij dit graag van u. [knip]

En nu maar afwachten of we inderdaad niets meer gaan ontvangen en we definitief er vanaf zijn.
Badge
ik ben het een en ander nagegaan en u heeft inderdaad mails toegestuurd gekregen zojuist.

ook uw situatie is opgepakt. Excuses voor het ongemak.

is dit misschien een eindnota? U bent namelijk niet opnieuw aangesloten.
Ik ben wel opnieuw aangesloten bij KPN, want ik had geen telefoon meer (ongeveer uurtje of 5)

Ik ben AFGEMELD bij uw (bedrijf) 27-02-2015 met ticket nr. 376729!!!!!!

Alle rekeningen zijn gecrediteerd, want ik betaalde ook aan de KPN.(ook belkosten)

Dus betaal ook geen eindrekening.

Maar VDR ik ben er helemaal klaar mee, wat een geneuzel ga iets nuttigs doen en begin een ECHT BEDRIJF, en los je problemen op, ik heb wel iets beters te doen.

Fijne Dag
Geachte VDR,

Op 04-06-2015 heb ik toegezegd om gebruik te maken van Voordeelregeling.nl. Ik zou hiervan bevestiging krijgen per mail, maar ik heb nooit iets gekregen.

De volgende dag heb ik besloten dat ik het toch liever niet wil. Hierover heb ik een mail gestuurd naar reactie@voordeelregeling.nl zoals door u in dit forum herhaaldelijk gevraagd. Er is een ticket aangemaakt met nummer 559674, maar tot op heden geen reactie.

Gisteren werd ik wederom gebeld, maar niet wegens mijn mail van opzegging. Telefonisch heb ik mijn opzegging ook mondeling kenbaar gemaakt en zou daarvan een bevestiging per e-mail ontvangen. Helaas tot op heden niets gezien.

Het enige dat ik nu graag wil is dat er een duidelijke bevestiging komt waarin staat dat ik niet met jullie in zee ga. Ik stel, vriendelijk doch dringend, voor dat u hier persoonlijk z.s.m. werk van maakt.

Met vriendelijke groeten,

Jeroen Schierenberg

Dieter Schierenberg bv
Badge
goed om te horen dat uw oude situatie is hersteld.

Mochten er verder nog vragen zijn, hoor ik het graag.
Badge
er is u zojuist een mail toegestuurd. Bedankt voor uw bericht.
Vandaag weer een rekening gekregen, wil je die even crediteren en op mail zetten!

Is dus nog NIET opgelost, het gaat weer van voor af aan beginnen. 

En mijn email adres verwijderen uit jullie bestand en me nooit meer bellen.

LOS HET OP VDR
Ja ook wij zijn lastig gevallen met het verhaal dat ze handelden in opdracht van KPN.Ik heb meteen een klacht ingediend bij jullie daarover en tot op vandaag nog niets gehoord. Tot mijn grote verbazing krijg ik nu een factuur gestuurd van €2.64 voor 3 dagen bellen. terwijl ze gezegd hebben er zou niets veranderen en alles verliep via kpn ?????????????? Hoe kom ik hier nu van af??? Ik ga absoluut niet met ze bellen want toen ze gebeld hebben praatte je ook al tegen een muur. Kpn alles opzeggen en naar Ziggo gaan???? Ik weet het niet meer, maar zit wel weer met de gebakke peren
Badge
wij handelen niet in opdracht van de KPN. Vreemd dat dit naar u gecommuniceerd is. Wij zijn enkel een Wholesalepartner van de KPN.

De CPS regeling is per direct op te zeggen. Kunt u mij een mail sturen met uw gegevens, dan kan ik hier verder naar kijken. U kunt mailen naar reactie@voordeelregeling.nl.

Alvast bedankt!
Badge
het ging inderdaad om een slotnota. Deze is gecrediteerd voor u. Er waren nog enkele gesprekken in de maand mei gevoerd. Bedankt voor uw medewerking.
Reputatie 7
Badge +11
Beste K. Chatzoudis (),

Uw bericht heb ik verplaatst naar dit topic over Voordeelregeling.

Het is zeer vervelend om te lezen dat u deze ervaring doormaakt met betrekking tot uw aansluiting. Veel van de contracten bij Voordeelregeling zijn maandelijks op te zeggen, wellicht kan u daar verder mee helpen?
Badge
er is u zojuist een mail gestuurd.

Bedankt voor uw bericht. Mocht u vragen hebben, kunt u gerust contact opnemen met onze helpdesk.
dank u wel !
Ook wij zijn ongevraagd 'klant' geworden , via de telefoon nadrukkelijk gezegd dat wij geen gebruik maken van de aangeboden diensten en toch hebben wij een factuur ontvangen.. Hierop ook gereageerd via de email op 2 verschillende adressen maar nog geen antwoord, ook krijgen wij telefonisch geen contact ..Ook hebben wij KPN op de hoogte gesteld van deze situatie

Dit moet per direct stoppen , zorgt u daarvoor ? 

Alvast bedankt! 
Badge
kunt u mij even een mail sturen met uw gegevens, dan kan ik het een en ander nagaan voor u. Doe dit maar naar reactie@voordeelregeling.nl

Alvast bedankt.
Hebben we al gemailed naar info en administratie @ voordeelregeling.nl 

Ticket # 580540 en # 804199

We zien uw reactie z.s.m. tegemoet
Reputatie 1
Badge
Bellen met ze is lastig (en dat voor een callcenter), je verbinding wordt vaak verbroken als je in de wachtrij staat. Maar de ervaring is dat het uiteindelijk wel lukt. Tip: neem zelf het geprek (ook) op, dan heb je bewijs van toezeggingen en, als ze dat afspelen, van het fragment waarop je een 'toezegging' zou hebben gedaan. Geluidskwaliteit is dan niet optimaal maar beter dan niets.
Goedemiddag,

Ook wij zijn (waarschijnlijk) benaderd door Voordeelregeling.nl.

Tot onze verbazing ontvingen wij vandaag van een welkomstbrief en een faktuur.

Wij hebben nooit een akkoord gegeven om voortaan de belminuten via voordeelregeling.nl gefactureerd te krijgen.

Dat is ook niet nodig want wij zijn deze week overgegaan op VOIP.

Als “verantwoordelijke telefonie” staat op de faktuur Lisa ter Kroon.

Deze mevrouw is helaas niet werkzaam bij ons bedrijf en kan dus ook nooit de verantwoordelijke voor de telefonie zijn en dus ook zeker geen akkoord geven.

Ik heb via de mail (retourtickt 434908) en een aangetekende brief aan Voordeelregeling.nl laten weten de faktuur niet te betalen, met het verzoek om ons met terugwerkende kracht weer via de KPN te laten lopen.

Ook ben ik erg geschtokken van alle reacties hier op dit forum (en op radar en opgelicht) maar ga ervan uit dat ook dit naar volle tevredenheid opgelost gaat worden.

Met vriendelijke groeten,

Fleur den Boef

Reageer