Klachten Voordeelregeling.nl

  • 2 april 2015
  • 294 reacties
  • 30649 keer bekeken


Toon eerste bericht

294 reacties

Badge
geen dank hoor!

u heeft zojuist een mail toegestuurd gekregen.

bedankt voor uw bericht. Ik heb er verder naar gekeken. Zeer vervelend dat de betreffende mevrouw niet (meer) werkzaam is. U heeft hierover een bericht ontvangen.

Bedankt voor de medewerking en excuses voor enig ongemak.
We hebben de creditnota en de opzegging zojuist ontvangen.

Sneller kan niet denk ik! Bedankt voor de medewerking.
Beste VDR,

Zou u mijn opzegging met ticket #420609 ook kunnen verwerken?

Opzegging gemaild aan reactie@voordeelregeling.nl maar tot op heden geen reactie ontvangen, anders dan geautomatiseerd ticket systeem.

Wij wensen geen gebruik te maken van uw diensten.

De telefonische verkoop is ronduit misleidend!
Dank u voor de creditnota en het bericht van annulering deelname (wat impliceert dat wij als bedrijf ooit deel hebben genomen , wat wij dus stellig ontkennen!) 

In deze annulering stelt u: " Gezien u tot vandaag gebruik heeft gemaakt van onze dienst, zal u over deze periode nog een factuur ontvangen, daarnaast duurt het maximaal 10 werkdagen voordat u weer volledig terug bent bij uw provider. " 

In ons geval zou dat zijn van 1-06-2015 tot 10-06-2015 en inclusief de door u genoemde 10 werkdagen, zou dat dus betekenen dat wij nog een rekening krijgen van belkosten in deze 20 dagen, maar bespaart u zich alstublieft de moeite deze in rekening te brengen, daar wij nooit hebben aangegeven van uw diensten gebruik te willen maken.

Als u eventueel dan toch kosten gemaakt zou hebben, dan raden wij u aan deze dan uit onze naam bij KPN in rekening te willen brengen.

Verder wensen wij absoluut geen tijd meer te besteden aan deze zaak, mocht dit nog wel het geval moeten zijn, dan zullen wij arbeidstijd en kosten in rekening moeten brengen aan Voordeelregeling B.V. te Rotterdam

Met vriendelijke groeten 
Badge
ik heb het opgepakt voor u. U krijgt hier spoedig een mail over.

Dat het misleidend is, vind ik zeer vervelend. Ik heb het daarom nageluisterd en ik hoor dat u enkel de CPS geactiveerd krijgt waar u een akkoord op gaf. We betreuren het dat u toch wilt opzeggen.

in uw geval heb ik het ook nageluisterd en ook hier is sprake van CPS en een akkoord.

U hoeft hier geen tijd meer aan te besteden, Voordeelregeling zorgt voor de juiste afhandeling. Het blijft jammer dat u er geen gebruik van wenst te maken.

Er is momenteel een beetje onduidelijkheid over Voordeelregeling. Ik zal daarom het een en ander tolichten. Wij kunnen namelijk of enkel de gesprekskosten factureren (CPS regeling, per direct opzegbaar) of zowel de abonnements- en gesprekskosten (per 3 maanden opzegbaar).

Voordeelregeling streeft naar een hoge klanttevredenheid. Wilt de klant liever weg, dan werken wij coulant mee in diverse situaties. Maar er is in alle situaties duidelijk sprake van een akkoord. Echter werken wij liever met tevreden klanten die de korting willen en niet met ontevreden klanten die toch liever weg willen.

Laten we ook niet vergeten waar Voordeelregeling voor staat. Namelijk het helpen van de MKB.
Badge
Om zelf uw CPS instellingen aan te passen kun je onderstaande direct zelf uitvoeren;

Weer standaard via KPN bellen
Om weer standaard via KPN te bellen belt u met uw vaste telefoon met 0800-1273.
Wanneer u wordt gevraagd om de code van uw provider op te geven toetst u met uw vaste telefoon 1655. U belt dan weer standaard via het KPN netwerk.

Geen wachttijd van 10 dagen of langer maar terug binnen 24 uur!

Succes
U heeft het nageluisterd en u hoort een accoord ? Serieus ? Met een mevrouw M. den Hollander , die bij ons niet eens werkzaam is ? Daar staat u juridisch ook niet echt sterk mee ..

Heel knap hoe u dit allemaal verzonnen krijgt, lijkt me ook best een rot baan.. 

Hoe dan ook, wij wensen u veel succes met deze formule en willen geen factuur/telefoon/email/etc meer ontvangen ! 

Onbegrijpelijk dat KPN met dit soort bedrijven in zee gaat , die er zulke praktijken op nahoud, en ook nog een specificatie geven van de gebelde nummers met alle data en tijdsduur etc

Echt onbegrijpeijk! 
Meteen gedaan, bedankt!
Badge
dat is inderdaag ook een mogelijkheid.

Mochten er verder nog onduidelijkheden zijn kan er gerust contact opgenomen worden met onze helpdesk.
Reputatie 1
Badge
: dat pad hadden we overwogen maar dat is ons afgeraden. Juridisch kan dat worden aangevoerd door je CPS aanbieder (in dit geval voordeelregeling) als eenzijdige contractbreuk. In het geval van dit bedrijf was het niet veilig om aan te nemen dat ze niet die troef uit durven te spelen.
Badge
, dan moet er wel sprake zijn van een wederzijds afgesloten overeenkomst. Een eenzijdige overeenkomst bestaat niet dus er kan geen sprake zijn van een contractbreuk.
Reputatie 1
Badge
Dat snap ik, maar om die 27 euro wilden we niet het risico lopen. We hebben op basis van juridisch advies ook in de communicatie steeds vermeden dat we impliciet een 'overeenkomst' hebben, die hebben we inderdaad juridisch gesproken niet. Denk daarbij bij het omschrijven van de situatie en de omschrijving van je sommatie.
Goedemorgen allen,

Ook hier in Gouda nu veel gevallen van overrompelen, onjuiste waarheden vertellen en daarna op geen enkele wijze meer contact op kunnen nemen met het "bedrijf". Ik wil van dit zogenaamde contract, of van deze zogenaamde "overeenkomst" af, maar kom er via mail niet door (slechts melding dat er nu 20 tickets zijn aangemaakt), telefonisch niet bereikbaar wegens een technische storing. Dan maar langs met mijn advocaat? Iemand een goed advies hoe hier mee om te gaan?

Dank, 

   René
Badge
uw situatie is opgepakt. Er is een mail naar u verstuurd.

Bedankt voor de medewerking en geduld. Fijn weekend gewenst!
ook hier zijn wij met deze praktijken bedonderd. destijds VDR aan de lijn gehad stuur ons maar informatie op dan zullen wij er naar kijken of dit wat voor ons is. en met de verondestelling dat ik KPN zakelijk aan de lijn had maar niet de VDR. dit is dus zeer misleidend. Tot onze grote verbazing kregen wij een factuur en welkomsbrief in de brievenbus. van deze praktijken zijn wij niet gediend. 

daarom wil ik dat per direct deze eenzijdige overeenkomst stop zet en de voor de factuur een credit stuurt. en als in ere herstellen met de KPN.

tevens al een ticket aan gemaakt; 305392 klant. nr. 58910

groet. HM
ook hier zijn wij met deze praktijken bedonderd. destijds VDR aan de lijn gehad stuur ons maar informatie op dan zullen wij er naar kijken of dit wat voor ons is. en met de verondestelling dat ik KPN zakelijk aan de lijn had maar niet de VDR. dit is dus zeer misleidend. Tot onze grote verbazing kregen wij een factuur en welkomsbrief in de brievenbus. van deze praktijken zijn wij niet gediend. 

daarom wil ik dat https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/452 per direct deze eenzijdige overeenkomst stop zet en de voor de factuur een credit stuurt. en als in ere herstellen met de KPN.

tevens al een ticket aan gemaakt; 305392 klant. nr. 58910

groet. HM
Badge
er is nooit sprake geweest van een eenzijdige overeenkomst. Dit heb ik ook nageluisterd zojuist.

Echter zijn wij coulant als het gaat om ontevreden klanten. Daarom is er zojuist een mail gestuurd naar u. Ik hoop dat u zich kunt vinden in de oplossing. Wij betreuren het dat u toch geen gebruik wenst te maken van de CPS regeling.

Fijn weekend!
VDR,

Bedankt voor uw informatie, alleen met zwart onderstreept uit u email ben ik het niet mee eens en verwacht ik tevens ook geen factuur, van deze diensten wilde ik geen gebruik maken,

Zoals eerder aangeven daarom ook geen factuur. Betreft de 10 werkdagen moet na mijn inzien ook sneller kunnen. Duurde ook geen 10 werkdagen om ons als klant aan te maken. ik had per email gereageerd op dit, tot nu nog geen antwoord mogen ontvangen alleen een ticket 107015 klantnr.58910 

Graag verneem ik uw reactie!

(Gezien u tot vandaag gebruik heeft gemaakt van onze dienst, zal u over deze periode nog een factuur ontvangen, daarnaast duurt het maximaal 10 werkdagen voordat u weer volledig terug bent bij uw provider)
Ook wij hebben inmiddels een factuur ontvangen van Voordeelregeling.nl

Ze hebben ons een aantal malen geprobeerd hun voordeel aan te smeren, maar altijd de boot afgehouden.

Toch nu de eerste factuur op de deurmat.

Direct een e-mail gestuurd, maar net als de anderen een ticket toegewezen gekregen (ticket 327011; klantnummer 42173). Dit zijn geen normale praktijkemn meer!

Deze partij moet zo snel mogelijk uit de markt worden gehaald!!
Reputatie 1
Badge
: laten we nu eens voor het gemak nog steeds vanuit gaan dat jullie ter goeder trouw zijn. Zelfs dan kan je toch niet anders concluderen (als je klantgericht bent) dat je manier van verkopen en de manier van communicatie bieden niet goed in het belang van je klanten werkt?

Dat als bijvoorbeeld zoveel mensen onafhankelijk van elkaar melden dat er wordt gebeld als 'onderdeel van KPN' dat misschien ook wel echt gezegd wordt tijdens het verkoop praatje? En je dat dus niet moet doen? Als zoveel mensen melden dat ze ten onrechte dachten alleen informatie te krijgen, er blijkbaar op zijn minst soms maar zeker meer dan eens een onterechte suggestie wordt gewekt in het gesprek?

Kortom: dat je zowel aan je manier van klantenwerven als aan het bieden van een goede eigen response moet werken?

Bedenk daarbij wel dat we hier statistisch gezien alleen een klein deel van uw ontevreden 'klanten' zien. De mensen die dit platform, van de concurrent nota bene, weten te vinden om iets recht te kunnen laten zitten. Vele anderen hebben dat 'geluk' niet, laten zich overdonderen of twijfelen aan zichzelf of aan wat er daadwerkelijk gebeurd is.
@KPN: lezen jullie hier mee en kunnen jullie wellicht vanuit jullie partnerschap VDR helpen met jullie commercieele vaardigheden? Wellicht trainingen delen, consultancy op dat vlak, maar dit moet toch voor jullie ook niet fijn zijn allemaal.
Badge
bedankt voor uw bericht. Er is u zojuist een mail gestuurd.

ook u bedankt voor het bericht. Vervelend om te lezen dat u ons uit de markt willt hebben, daar waar wij juist het MKB willen helpen. Ik heb het een en ander nageluisterd en ik hoor dat er wordt ingestemd met de CPS regeling. Deze heb ik het nu wel stop gezet voor u, dit is namelijk per direct op te zeggen. Jammer dat u hier geen gebruik van wenst te maken.

goed om te zien dat u mee denkt. Feedback is altijd welkom. Wij proberen zeker te leren van de situaties die hier aan bod zijn gekomen. Aan ontevreden klanten hebben we namelijk niets, wij zien liever tevreden klanten hiervoor in de plaats.

Voor iedereen die vragen heeft, stuur gerust een mail naar reactie@voordeelregeling.nl.
Reputatie 1
Badge
Dat was geen emailadres, VDR heeft het nu gecorrigeerd.
Reputatie 7
Badge +11
We lezen het topic zeker mee. Deze is momenteel helaas de populairste op het forum. Ik hoop op zeer korte termijn een afname te zien in de klachten. We kunnen er niet meer omheen. Wanneer er nog zoveel meldingen per week binnen komen kan niemand ontkennen dat er structueel iets niet klopt. Ik ben blij om te zien dat vooralsnog de klachten naar tevredenheid oplost.
Badge
bedankt voor je bericht.

Voor iedereen geldt het volgende: Voordeelregeling staat voor 100% klanttevredenheid, dus heeft u een klacht/vraag en komt u er niet uit met onze helpdesk, stuur dan gerust een mail naar reactie@voordeelregeling.nl. Wij nemen graag contact op met de klanten die met vragen/problemen zitten.
100 % klant tevredenheid, u bedoelt nadeelregeling 1000 % of liever gezegd .......pure oplichting  ! wij zijn zojuist gedeeltelijk geblokeerd om uit te bellen door voordeel regeling / belcentrale . reeds met KPN ( al 45 jaar trouwe kpn klant ! ) hier kontakt over gehad, die ons netjes verder heeft geholpen.

Wij hebben nimmer zaken gedaan met voordeelregeling of waar dan ook toestemming voor gegeven.

Op e mails wordt niet gereageerd ! (

Betreft: RE: Factuur Voordeelregeling
Ticket: #959203 )

Voordeelregeling : wij hebben een bedrijf met meerdere medewerkers die hinder/ schade ondervinden door u toedoen zonder enige toestemming van ons dat blijkt wel uit facturen gericht aan niet werkzame personen en verkeerde BV's.

U kunt van onze kant juridische stappen verwachten en een schadeclaim zal weldra op uw deurmat vallen ! eens kijken of u dan nog zoveel vordeel behaald, ik hoop dat u goed verzekerd bent of een reserve potje heeft voor dit soort zaken.

Advies aan KPN : stop met deze oplichters !

Mvg

Reageer