Klachten Voordeelregeling.nl

  • 2 April 2015
  • 294 reacties
  • 32333 keer bekeken


Toon eerste bericht

294 reacties

Badge
vervelend om uw bericht te lezen.

Wellicht dat ook u mij een e-mail kunt sturen naar reactie@voordeelregeling.nl.

Het lijkt mij denk ik niet nodig om in herhaling te treden over hoe onze werkwijze is, dit is namelijk meerdere malen beschreven hier. Maar Voordeelregeling neemt natuurlijk afstand van de beweringen die u doet. Echter pak ik graag uw situatie op, om hiervan te leren. Ik kijk daarom uit naar uw e-mail!
Badge
Voordeelregeling heeft niets om te verbergen, vandaar ook dat wij ondanks een overeenkomst, de klant niet lang binden aan ons. Wij streven naar 100% klanttevredenheid en willen van ontevreden klanten daarom ook tevreden klanten maken.

Vervelend om uw beweringen te lezen. Mocht u er toch nog samen uit willen komen dan kan dat natuurlijk altijd via reactie@voordeelregeling.nl.

Bedankt voor uw tijd tot zover!
Reputatie 1
Badge
 Het zijn geen beweringen het zijn feiten!

Ik begrijp dat je nog in je ontkennings fase zit maar eens op een morgen als je opweg ben naar het UWV nadat Voordeelregeling.nl is geexplodeerd door de vele klachten en er werkelijk niemand meer is die met deze oplichters te maken willen hebben dan zal je hier nog aan terug denken en toe moeten geven ja Voordeelregeling.nl waren oplichters en ik heb mij daar in mee laten slepen en nu sta ik ook te boek al een oplichter met een vet strafblad.

Voordeelregeling.nl is werkelijk alles wat in de wet verboden is word gezien als een criminele organisatie pursang en daar werk jij voor ,en aan mee ga je schamen.

En nee ik wil er met jou niet uit komen via de onderons mail ik wacht tot jullie mij afsluiten dan ga we procederen en jullie uit de markt halen er zit echt niemand op jullie te wachten jullie zijn een gezwel in de telefonie wereld die moet worden weggesneden en met spoed.
Met KPN samen zullen wij toch een blokkade moeten maken tegen deze bedrijven. Ik roep ook KPN op om de belangen van zijn cliënten te beschermen tegen deze praktijken. Ziggo kan wel gesloten blijven voor indringers en via de rechterlijke macht is KPN gedwongen om HUN technisch vernuft te moeten open houden voor deze firma's ten koste van eigen klanten. Bescherming is ten dezent zeer noodzakelijk. mvdo
Beste Mensen,

Gister telefonisch contact gehad met VDR. UIteindelijk toegegeven dat ze wat info mocht opsturen zodat we het voorstel eens konden bekijken. Vanochtend een bevestiging van een contract met VDR zonder enige toestemming van onze kant. 

Zojuist gaan zoeken en hier net 14 pagina's met ellende doorgelezen. Ik begrijp dan ook echt niet dat KPN nog zaken doet met deze partij!

Ik heb vanochtend per mail aan redactie@voordeelregeling.nl aangegeven geen contract te willen en de boel per direct wil beeindigen. Na het lezen van alle mails op dit forum voor de zekerheid het verzoek ook maar even hier gericht aan @VDR. Dus VDR als je dit leest graag het verzoek om het door jullie eenzijdig bedachte contract te annuleren en een bevestiging te sturen. Ik heb een ticketnummer gekregen met nr: #227832

Ik ga er dan ook vanuit dat ik ruim optijd ben met het opzeggen(Binnen 24uur) en dan ook geen contract/eindafrekening/ factuur of wat dan ook verwacht.

Ontvang ik dit wel dan ben ik genoodzaakt het direct aan onze juridische afdeling door te zetten.

Met vriendelijke groet,

Dennis 

Leiden Cryogenics
Badge
bedankt voor uw bericht. Ik zal er iemand naar laten kijken en u krijgt spoedig reactie!
Reputatie 1
Badge
Dennis, uiteraard heb je gewoon de wettelijk verplichte bedenktijd en je bent in het voordeel dat je er zo snel achterkwam, de meeste slachtoffers merken het pas na de eerste zogenaamde factuur. Als vdr in het telefoongesprek niet nadrukkelijk heeft gewezen op de termijn van bedenken, geldt wettelijk zelfs drie tot twaalf maanden extra bedenktijd (bron: de ACM)
Reputatie 1
Badge
Nou je lees het Dennis de specialist van VDR laat er naar kijken hij zou het ook zelf kunnen oppakken

maar dan gaat het wel erg snel en omdat te voorkomen laat deze medewerker van dit criminele bedrijf er naar kijken hij zou zich dood moeten schamen de assistent crimineel.

En je hoeft niet bang te zijn dat je te laat ben met opzeggen want er valt helemaal niets op te zeggen je geeft zelf al aan dat er geen contract is dus wat zou je dan op moeten zeggen ?

Gewoon nergens op reageren en aangezien dat dit bedrijf al terecht veel stront over zich heen krijgt hebben ze genoeg om er in te zakken.
Badge
Een tijdje geleden zijn ook wij de dupe geworden van deze praktijken. Ik heb hier toen een post gedaan met een verslag van de werkwijze van voordeelregeling.nl.

Na dit verslag ben ik gebeld door hun met de vraag mijn post te verwijderen en onze annulering(van eigenlijk niets) is snel afgerond. Ik heb hun er op aangedrongen dat ik wil dat er iets zou veranderen in de werkwijze van hun met betrekking tot de manier van acquisitie doen. Dit zou gebeuren. Er zou gesproken worden met het callcenter en zou wat aan gedaan worden. Vanaf die tijd ben ik dit forum aan het volgen en valt mij op dat er maar weinig is veranderd, mensen krijgen nogsteeds een welkomsmail i.p.v. de gevraagde informatie.

Daarom zet ik mijn verslag terug op dit fotum en onze website om mensen te waarschuwen voor deze partij en deze manier van handelen.

Enkele Tips:

- Vraag altijd eerst informatie via de post of mail, word hier moeilijk over gedaan, hang dan op. Een normaal bedrijf met een goed werkende constructie zal je graag hun informatie geven. De referentie naar hun slechte site is ook niet afdoende;

- Zeg nooit ja of geef nooit akkoord, en zodra het "bandje loopt" gebruik die woorden dan ook niet. Zeg dan "ik wil alleen informatie ontvangen";

- Je hebt na de welkomsmail nogsteeds een opzegtermijn, maak hier gebruik van om via mail én telefoon op te zeggen, laat je niet wijs maken dat je dan al belkosten hebt. Dit kan natuurlijk niet;

- Lees je altijd in voor je ergens mee in zee gaat.

Verder vind ik dat KPN meer moet doen om dit tegen te gaan en niet vanaf de zijlijn moet gaan staan gapen, ik zou me kapotschamen als iemand via mijn bedrijf zo met "mijn klanten" om gaat.

t.a.v. VDR,

Ik verwacht deze keer geen telefoontje, ik laat mijn post staan.

En zoals al zei, geen discussies meer via de mail, dan ga de confrontatie hier maar aan.

Hierbij onze ervaring:

http://www.vbv.nl/Voordeelregeling.pdf
Dringende herhaalde oproep aan KPN-klantenservice en alle daaraan gelieerde afdelingen.

Elimineer het VDR op Uw netwerk. Het is een zeer gevaarlijk bedrijf t.o.v. Uw cliënten, WIJ KPN'rs dus.

Als oud radio-telefoniste op kuststation Scheveningen-Radio (PTT, KPN en nu Min. van Defensie) sla

ik nu alarm. Als er niets wordt gedaan aan deze praktijken van deze firma is voor vele cliënten maar

één optie - en overgaan naar een beveiligde provider. Ik heb reeds vele afdeling-medewerkers gesproken daaromtrent en velen kunnen niets doen. Geef deze klus maar aan Jan Kees de Jager die net is aangetreden. Heeft hij de primeur om zicht te bewijzen als goedbetaalde nieuwe CEO.

En naar "Voordeelregeling" toe.

De nota ad. € 3,46 voor een NIMMER geleverde dienst kunt U omzetten in een creditnota ad. € 3,46.

Lang vòòr deze "spooknota" zijn de nodige maatregelen naar U toe al genomen. Nooit is er een reactie gekomen op ons aangetekend schrijven, maar wel een "" aanmaning"' . 

Hooe zit uw financiële administratie in elkaar ?? Naar ik vrees chaotisch.

Ons direktielid (79 jaar) is dermate boos daaromtrent dat een ziekenhuisrit vanwege hartritmestoornissen wordt gevreesd. De schade-claim zullen wij op Uw conto neerleggen.

VOO139700 crediteren en sowieso Uw medewerkers beter "opleiden". Wij nemen geen spam-mail aan van VDR , U stuurt maar per post.
Dringende herhaalde oproep aan KPN-klantenservice en alle daaraan geliëerde afdelingen.

Elimineer het VDR op Uw netwerk. Het is een zeer gevaarlijk bedrijf t.ov. Uw cliënten, WIJ KPN'rs dus.

Als oud radio-telefoniste op het radiokuststation Scheveningen-Radio (PTT,KPN en nu Min. van Defensie) sla ik alarm. Als er NIETS wordt gedaan aan deze praktijken van de firma VDR is vor vele cliënten maar één optie en overgaan naar een beveiligde povider. Ik heb reeds vele afdeling-medewerkers gesproken daaromtrent en velen kunnen niets doen. Onmogelijk, zo verspeelt U onder velen het "familiegevoel" bij KPN-cliënten ondanks de mooie TV-radio reclame. Kost goud en dat gooi je niet weg. Geef deze klus aan Jan Kees de Jager die net is aangetreden. Heeft hij de primeur om zich te bewijzen als goed betaalde CEO met een goede reden om niet meteen in de ivoren toren te gaan zitten. ONDERNEEM AKTIE OP ALLE FRONTEN.

En naar "Voordeelregeling"toe,

De nota ad. € 3,46 voor een NIMMER geleverde dienst kunt U omzetten in een creditnota ad. € 3,46.

Lang vòòr deze "spooknota"zijn de nodige maatregelen naar U toe al genomen. Nooit is er een reactie gekomen op ons aangetekend schrijven, maar wel een "aanmaning"!!!

Hoe zit Uw financiële administratie in elkaar??? Chaotisch dus.

Ons direktielid (79 jaar) is dermate boos om deze a-sociale werkwijze van Uw bedrijf dat een ziekenhuisrit vanwege hartritmestoornissen wordt gevreesd.

De schade-claim zullen wij dan op Uw conto neerleggen met juridische maatregelen.

VOO139700 CREDITEREN EN UW "MEDEWERKERS" BETER OPLEIDEN.

Wij nemen geen spam-mail aan van VDR, U stuurt maar een ekskuusbrief per post.
Reputatie 1
Badge
: wij hebben ook even afgewacht maar we zien geen enkele aktie tot verbetering. De door u genoemde klachtenlink van de ACM en KPN gaat voornamelijk over spam en internet. Misschien is dit een betere manier om een klacht in te dienen bij de Authoriteit Consument en Markt: https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-meldingen/tip-ons/ (kies dan 'verkoopmethode')

Als blijkt dat ook volgens de ACM het bedrijf VDR de regels heeft overtreden, dan kan de ACM dit bedrijf een boete opleggen van maximaal € 450.000. Zie ook de informatie van de Rijksoverheid.

Als u bang bent voor de gevolgen, bijvoorbeeld naar aanleiding van de soms behoorlijk aggressieve manier van benaderen van VDR, is het ook mogelijk om in sommige gevallen anoniem telefonisch een klacht in te dienen bij ACM, 088 - 0707070.
Reputatie 1
Badge
Bedankt heb gelijk van de link gebruikt en de tip doorgegeven en niet anoniem

ik ben niet bang voor dat criminele bedrijf daar is ook geen reden voor voor niemand.

Als iedereen dit doet is het zo afgelopen met VDR !!
Badge
Bedankt ik zal de link opnemen in mijn pdf.

De link van de OPTA is opzich toch wel relevant want de manier van reclame maken is niet juist.

Met genoeg aanmeldingen gaan zij er mee aan de slag.

Vanmiddag ook weer een klant gehad met een storing en dat duurt dan eeuwen, via KPN kan je dan geen storing aanmelden maar dit moet dan bij vdr, welke op hun beurt weer met KPN contact op moeten nemen, wat niet erg snel gaat. Na zijn ondervindingen en ons advies gaat ook deze klant weer snel terug naar KPN, service en betrouwbaarheid zijn voor je zaak dan toch iets belangrijker als die paar euro..
ik was me inderdaad bewust van de bedenktijd. Echter na het lezen van alle berichten hier heb ik het idee dat VDR het daar niet zo nou mee neemt:)

Inmiddels heb ik per mail een bevestiging dat de boel stop gezet is. Ik hoop dan ook dat hiermee alles afgedaan is. Wel typisch dat er via dit forum wel (voor mijn dan) redelijk snel gehandelt wordt en er dus ook daadwerkelijk iemand van VDR reageert. 

Je zou je bijna afvragen waarom ze hier wel reageren? Is dat soms verplicht voor de 'wholesale' partijen van KPN? Ik zou KPN afraden nog verder met deze partij te gaan want dit doet de naam van KPN ook zeker geen goed.

je hebt helemaal gelijk dit is een vervelend/frauduleus bedrijf waar je als je even niet goed op zit te letten blijkbaar maanden zo niet langer aan vast kunt zitten. 

Ik hoop dat ik verder niets meer hoor van VDR en wens alle mensen/slachtoffers succes met de afhandeling van deze ellende.

Met vriendelijke groet,
Dennis
Badge
Het is vervelend om alle berichten te lezen. Voordeelregeling streeft zoals vermeld naar 100% klanttevredenheid. Als er vragen zijn kan er gemaild worden naar reactie@voordeelregeling.nl. De punten die vermeld zijn in dit forum worden intern natuurlijk ook besproken, want het blijft vervelend om zulke berichten te lezen. Onze helpdesk staat altijd klaar voor iedereen. Daar waar wij juist de MKB-ers willen helpen.
Reputatie 1
Badge
Als je echt zou streven naar 100% klanttevredenheid, had je al lang iets gedaan aan je manier van klantenwerven.

Als je echt daar naar zou streven, hadden we deze discussie niet op een forum van een concurrent.

Just saying.
Reputatie 1
Badge
Nou heeft in ieder geval al een ding bereikt en dat is 100% klantontevredenheid ik kan mij geen voorstelling maken dat er ook maar 1 echte klant (als ze die al hebben)tevreden met VDR is.

En laat VDR zich nooit meer bemoeien met het MKB en telefonie dat is voor hun onbekend terrein

waar ze zich op begeven en ze brengen enkel en alleen maar schade aan.

Van morgen een telefoontje gehad van ACM.EU dat ze dit criminele bedrijf gaan aanpakken en naar

ik hoop opdoeken verwacht nog een bericht van de OPTA die zijn er ook mee bezig.
Herinnering: uw factuur is nog niet betaald Geachte mevrouw Loop, Volgens onze administratie van Voordeelregeling is de factuur met factuurnummer V00141329 nog niet betaald. De betalingstermijn is overschreden. Wij hebben u al eerder een herinnering hierover gestuurd. U heeft nog 7 dagen de mogelijkheid om deze factuur te voldoen. U kunt het bedrag overmaken op IBAN NL40 RABO 0184 3518 12 onder vermelding van het factuurnummer. Mocht het bedrag binnen deze termijn niet op onze rekening zijn bijgeschreven, kunnen wij de continuïteit van onze dienstverlening niet garanderen en volgt er een blokkade op uw telefonie. Wij wensen onze klanten graag 100% bereikbaarheid toe en willen een blokkade dan ook graag voorkomen. Daarom vragen wij u het bedrag tijdig over te maken. Voordeelregeling maakt het voor u mogelijk tegen de laagste tarieven in Nederland te bellen, omdat wij al onze bedrijfsprocessen optimaal hebben afgestemd op elkaar. Wij vragen u op tijd te betalen zodat wij geen extra kosten hoeven te rekenen voor herinneringen en extra administratie. Mocht u ondertussen de factuur betaald hebben, wilt u ons dan a.u.b. op de hoogte brengen van de datum van de betaling en vanaf welke rekening dit is gebeurd? Dan zetten wij dit uiteraard recht. Betalen kan veel makkelijker door gebruik te maken van automatische incasso. Tevens is betalen via automatische incasso geheel gratis. Onze incasso is zeven dagen lang nog te annuleren. Stuurt u hiervoor ook een mail naar administratie@voordeelregeling.nl Deze herinnering wordt ook per post verstuurd. Met vriendelijke groet, Voordeelregeling.nl

HET HANGT ME DE KEEL UIT. dACHT DAT DIT AFGEHANDELD WAS. OP HET MOMENT DAT IK ZAKELIJK HIERDOOR WORD AFGESLOTEN GA IK MET ALLES WEG BIJ KPN AAN JULLIE DE KEUZE. IK BETAAL IN IEDER GEVAL DIE 2,60 NIET EN WIL NIETS MEER MET VOORDEELREGELING TE MAKEN HEBBBEN.ZE ZIJN VIA DE MAILADRESSEN NIET TE BEREIKEN DUS HOOP VOOR KPN DAT ZE HET OPLOSSEN.
Badge
u heeft zojuist een bericht ontvangen.

Excuses voor enige ongemak.
Reputatie 1
Badge
Die had ik nog niet gehoord 100 % bereikbaarheid /ondanks VDR !

Ze hadden ook al 100 % klantvriendelijkheid/ lachertje

Maar ze hebben alleen maar 100 % klantontevredenheid.

En ze zijn 100 % crimineel bezig.

Ik vraag mij alleen af of die ****** niet al een paar keer voor bij gekomen is bij Tros opgelicht als hij dat niet is dan word het naar mijn mening tijd dat dat toch wel heel gauw moet gebeuren want VDR moet gestopt worden en wel snel ook voordat ze nog meer schade aan richten.
Reputatie 1
Badge
Aangezien VDR zicht richt op het MKB: melding van deze manier van klantenwerven kan door bedrijven overigens ook rechtstreeks bij VNO-NCW via prins[apenstaart]vnoncw-mkb.nl en/of (als als de feiten wijzen op fraude) via het online formulier op https://www.fraudehelpdesk.nl/fraude-melden/

(bron: http://www.mkb.nl/index.php?pageID=262 )
Jammer dat ik nu ook deel moet gaan nemen aan dit forum, want ook wij zijn nu zonder dit te willen klant van Voordeelregeling. Wij hebben een zakelijk Belvrij Altijd abonnement via KPN. Nu een factuur gehad van Voordeelregeling over gemaakte gesprekskosten. Na een telefoontje met voordeelregeling blijkt dat we sinds 29 mei klant zijn na een gesprek met mijn man. Helaas is sit gesprek alleen te gebruiken voor juridische doeleinden. Ook wordt mij gevraagd de factuur van KPN te mailen. Na een overleg via de chat met KPN wordt mij duidelijk dat ik altijd een opnamegesprek terug moet kunnen luisteren. Dit is zelfs wettelijk bepaald. Ook wordt geadviseerd om geen factuur te mailen aangezien dit persoonlijk is en een andere provider daar niet naar mag vragen. Vervolgens weer naar Voordeelregeling gebeld en gewezen op dit forum, waaruit blijkt dat dit een helaas bekende praktijk is van Voordeelregeling. Zowel de eerste als de tweede telefonist geeft aan dat er zoveel op internet staat en dat dat allemaal onzin is... Ook de KPN kan zoveel zeggen , krijg ik te horen. Vervolgens krijg ik een heel slecht opgenomen bandje te horen, waarop dus mijn man antwoord geeft op controle van de persoonlijke gegevens. De stem van mijn man is niet te horen, althans ontzettend vaag en voor mij nietszeggend. Helaas toch een overeenkomst. Op het bandje is te horen, door de stem van de telefoniste die wel redelijk te verstaan is, dat het contract op elk moment is te verbreken. Op mijn vraag dit dan ook direct te doen krijg ik als antwoord dat ik dan eerst de factuur moet betalen.... En de factuur van KPN opsturen zodat de kosten verrekend worden. Nu, dat wil ik niet, want dat betekent dat ik 15 % korting krijg op mijn abonnement. Dan ben ik dus alsnog klant en waarschijnlijk , zoals ik eerder op dit forum lees, met een contract wat dan pas na drie maanden opzegbaar is. Nog meer ellende dan dus... Zoals ik het nu begrijp zou ik dus een CPS regeling hebben nu... Omdat ik hoor dat ik elk moment op kan zeggen. Helaas kom ik per telefoon niet verder, dan dat ik de factuur moet betalen, mijn KPN factuur moet mailen, dan de factuur verrekend wordt en dan uiteindelijk op kan zeggen. Maar ik wil hier dus per direct van af...
Reputatie 1
Badge
  •  Stuur ze dit antwoord maar toe op reactie@voordeelregeling.nl dan weten de oplichters van VDR dat ze uitgelicht zijn.

    Op 00-00-00 ontving ik van uw bedrijf een mail . Omdat u mij telefonisch heeft benaderd met als doel een nieuwe overeenkomst te sluiten met betrekking tot korting op gesprekskosten had u mij een contract moeten sturen waarmee ik eerst schriftelijk had moeten instemmen.
    Ik heb hier geen schriftelijke instemming voor gegeven. Er is dus geen geldige overeenkomst tot stand gekomen. Ik ben daarom ook niet gebonden aan een overeenkomst en weiger om die reden iets aan u te betalen.
    Omdat er geen geldige overeenkomst tot stand is gekomen en u wel bent overgegaan tot levering verzoek ik u verdere levering te staken. Omdat de geleverde dienst ongevraagd geleverd is, ben ik u hiervoor ook geen vergoeding verschuldigd.
    Meent u dat er wel sprake is van een rechtsgeldige overeenkomst? Dan verzoek ik u daarvan het bewijs aan mij toe te sturen.
    Ik verzoek u om een reactie binnen twee weken na datum van deze brief en verwacht geen verdere rekeningen van uw bedrijf meer te ontvangen.
    Met vriendelijke groet.

    Mvgr Alb.
  • Reputatie 1
    Badge
    AVG, kijk even naar je verzekering(en). De meeste MKB's hebben wel een rechtsbijstandsverzekering en via hen sta je sterk(er). Daar zitten juristen die vaak met deze kwalijke praktijken te maken krijgen en weten precies wat je wel en juist niet moet doen.

    Je relaas van dat bandje is helaas exact hetzelfde als bij ons en anderen hier in deze discussie. Ik heb eigenlijk nog helemaal niemand gelezen waarbij een toezegging een overeenkomst aan te willen gaan luid en duidelijk hoorbaar was.

    Bedenk dan waarom dat is.

    Want we leven niet meer in 1980 en met cassettebandjes. Er is geen enkele technische reden waarom schijnbaar al die gesprekken onduidelijk zijn opgenomen of worden afgespeeld. Het is technisch heel eenvoudig dit luid en duidelijk op te nemen EN af te spelen als dat nodig is. Maar in dit geval klinkt het alsof je met een kortegolfzender diep in de binnenlanden van Verweggistan zit. In de jaren 50.

    Toeval?

    Ik denk het niet.

    Bij de meeste klagers beginnen ze te zeggen dat je de opnamen vanwege juridische redenen niet mag afluisteren. Dat is natuurlijk ook het makkelijkst. Daarmee vallen al een aantal klagers af en hoef je dus geen bestand terug te halen. Maar de verbolgen gedupeerden die aandringen mogen dan wel opeens luisteren. En geen van de gedupeerden hier in dit draadje hebben de hele opname mogen beluisteren. In ons geval dus niet het deel waarin mijn vrouw nadrukkelijk zegt nergens mee akkoord te gaan tot ze het voorstel onder ogen krijgt in de mail.

    Toeval?

    Reageer