Klachten Voordeelregeling.nl

  • 2 April 2015
  • 294 reacties
  • 32333 keer bekeken


Toon eerste bericht

294 reacties

Reputatie 1
Badge
Uitstekende email van ALB overigens!
Bedankt voor de reacties ! En ja zo'n mail is duidelijk. Heb vanmiddag al een mail gestuurd en wacht nu op antwoord. Met zoiets zou je willen dat er direct een oplossing was omdat het je zo razend maakt. Onbegrijpelijk dat hier geen wettelijk iets voor is om deze praktijken te stoppen...maar we wachten af en anders gaat deze bovenstaande mail er uit...
Reputatie 1
Badge
  • 

    Bij mij heeft hij prima gewerkt binnen 2 dagen creditnota gekregen en de belofte dat er geen nieuwe nota's meer zouden verschijnen.

    Was wel sceptisch maar de oplichters zijn bij mij niet meer aktief.

    En wachten op antwoord is zinloos en tijd verspilling duurt gemiddeld 5 dagen en als het weekend er ook nog tussen zit kan je uit gaan van 10 dagen voor dat je een inhoudelijk antwoord krijgt.

    Je moet er boven op blijven zitten dagelijks een nieuwe mail sturen of een paar per dag constant olie op het vuur blijven gooien dan worden ze wel wakker.

    Mvgr Alb.
  • Beste Tim 

    Ook wij zijn opgelicht door voordeelregeling.nl wij zijn door hun gebeld als zijnde KPN partner. Wij hebben duidelijke aangegeven dat we geen telefonisch overeenkomsten sluiten en hebben een belvrij abbonement bij KPN.

    Wij krijgen nu wel rekeningen en aanmaningen van de oplichters van voordeelregeling.nl Ze willen de rekeningen pas stopzetten als ik hun een KPN factuur stuur waarop staat dat wij een belvrij abbonement hebben.

    Hoe kom ik van die oplichters af?
    Reputatie 1
    Badge
  •  5 berichten boven jou bericht staat een voorbeeld brief kopieeren en jou gegevens aanpassen en naar de oplichters mailen dan ben je zo van dat tuig af.

    Mvgr Alb
  • Inmiddels bovenstaande mail verstuurd, met de vraag van direct stopzetten van dit illegale contract. Weliswaar wel antwoord gekregen, maar niet naar tevredenheid. Ik krijg als antwoord dat het gesprek opgenomen is en ik dit op verzoek af kan luisteren. Dit heb ik gisteren al gedaan en die opname is zoals eerder gezegd heel onduidelijk en dus voor ons ook geen gegrond bewijs. Nu dus weer opnieuw mailen , want op ieder moment opzeggen kan dus niet, want daar krijg ik nog steeds geen bevestiging van....
    Reputatie 7
    Badge +11
    Beste
  •  (&
  • ),

    Hier op het forum is een medewerker van
  •  aanwezig. Zoals terug te lezen heeft VDR signalen en klachten in het topic in behandeling genomen en veelal naar tevredenheid afgehandeld. De medewerker is alleen op het moment met vakantie. U kunt tevens per e-mail contact opnemen met VDR op https://mailto:reactie@voordeelregeling.nl" target="_blank.

    Als er KPN gerelateerde vragen zijn dan lees ik deze graag. Heel veel succes met deze situatie, ik hoop dat uw klacht eveneens naar tevredenheid kan worden afgehandeld.
  • Bedankt voor dit antwoord. Ik ben aan het mailen geweest met bovengenoemd mailadres. De eerste keer antwoord gehad, maar niet verder gekomen dat de opname van het gesprek terug te beluisteren is. Dit helpt ons niet verder omdat we deze al hebben beluisterd en heel onduidelijk is. Op het herhaaldelijk verzoek van opzeggen krijgen we geen antwoord. Wat KPN betreft , ook daar heb ik diverse malen contact mee gehad en ook dat verliep niet zo eenvoudig. De zakelijke afdeling snapt mijn probleem, maar wanneer ik door hen teruggehaald wordt krijg ik ook een zakelijk contract. En nu heb ik een commercieel contract wat zakelijk wordt gebruikt. De commerciële afdeling zou een formulier opsturen om ons terug te halen naar KPN. Wat ik toen kreeg toegestuurd was een verzoek om internet en bellen in één aan te vragen. Weer gebeld met de zakelijke afdeling en deze staan me goed te woord, en gingen toch regelen dat we weer naar ons oude contract terugkeren. Daar nog echter geen bevestiging van gehad. Als het goed is moet ik nu binnen 8 werkdagen dus terug naar KPN gezet worden... We wachten zowel KPN als antwoord van Voordeelregeling af.
    Nu zojuist een mail ontvangen van voordeelregeling. Hierin een bevestiging dat de kortingsregeling is geannuleerd en dat het nog enige dagen kan duren voor KPN onze gesprekskosten heeft teruggenomen. Dat laatste is wel apart eigenlijk, dat ik met een Belvrijaltijd abonnement met de gesprekskosten weggehaald ben bij KPN. En in de mail staat het verzoek om wel de facturen te betalen...
    Reputatie 1
    Badge
  •  Een verzoek is iets waar je dus niet aan hoeft te voldoen Als je een belvrij abonnement hebt

    waarom zou je dan ook maar iets hoeven te betalen.

    Je was geen klant bij de oplichters als je betaald geeft je aan dat je wel klant was want waarom zou je anders betaald hebben.

    Zeer grote kans dat als je nu betaald dat je vervolg fakturen gaat krijgen.

    Mvgr Alb
  • Reputatie 1
    Badge
    Inderdaad, het is het beste helemaal niets te betalen. Immers, er is geen juridische overeenkomst dus waarom zou je. Lijkt mij overigens niet dat als je betaalt, er dan juridisch wat verandert. Immers, er is dan nog steeds geen overeenkomst en in feite een vrijwillige storting.
     
    Het advies (aan anderen die overwegen toch maar te betalen):
     
    1. Niet doen.
    2. Zou je om wat voor reden dan ook dat toch willen doen, geef duidelijk bij het overmaken van het geld aan dat het 'Onder protest' is. Dat maakt je juridische zaak een stuk sterker.
     
     
    Dus KPN heeft ook boter op zijn hoofd!!!!! Ik snap er niets meer van, de wereld op zijn kop.
    Reputatie 1
    Badge
    Jammer dat VDR zich niet meer durft te laten zien hier, het was voor veel slachtoffers de enige kans op contact.
    Een paar berichten hierboven staat dat de betreffende persoon van VDR op vakantie is. Dus laten we hopen dat er binnenkort gereageerd gaat worden. Wat vooral belangrijk is dat het stopt en er geen nieuwe slachtoffers bij komen...
    Even voor de duidelijkheid voor de gebruikers van dit forum. Avg en AvG1 zijn 2 verschillende benadeelden door VDR.

    Wij AvG1 hebben in diverse e-mails aan VDR aangegeven dat wij geen overeenkomst met hun hebben en ook niet gaan betalen. verder hebben we een creditnota geeist voor de openstaande facturen bij VDR.

    Wij hebben de gedeeltelijke bandopname beluisterd welke VDR liet horen. Hierin is ook niet te horen dat wij akkoord gaan met een overeenkomst met VDR. In deze opname laten ze alleen horen dat onze gegevens worden gecontroleerd.

    De medewerking bij VDR is zeer slecht zij blijven ondanks dat ze geen overeenkomst er aan vast houden dat we de openstaande facturen moeten betalen. Wij gaan dit dus niet doen. Wij hebben een allin abbonement bij KPN ik ga dus geen 2 keer betalen voor onze gesprekken.

    Verder spreek degene "Tiffany Vieira" die de e-mails bij VDR beantwoord zich tegen in de ene e-mail van 24/7 zegt ze "De kortingsregeling is inderdaad voor u geannuleerd. Uw gesprekken staan sinds de annulering weer op het netwerk van uw oude provider" Vervolgens schrijft ze in een e-mail van 28/7 "De kortingsregeling is inderdaad al voor u geannuleerd. Zoals aangegeven neemt dit een aantal werkdagen in beslag. Op het moment dat er nog openstaande facturen zijn kan dit consequenties hebben voor uw bereikbaarheid."

     
    Heb nieuws voor u, ze hadden mij afgesloten!!!!! Hebben mij na een uur weer aangesloten, ook de credit nota al ontvangen en toch nog afsluiten, en KPN vindt het allemaal prima!!!!!!

    Rekeningen niet betalen!!!! veel succes met dit drama verhaal. 
    Gisteren is de KPN-faxlijn van ons notariskantoor afgesloten voor uitgaand verkeer. Daar kwamen we vandaag na een bezoek van onze technische man achter, die we hebben opgetrommeld. Het blijkt dat Voordeelregeling erachter zat.

    Voordeelregeling claimt dat zij in mei 2015 een mondelinge overeenkomst hebben gesloten na een telefoongesprek met onze receptioniste. Hetgeen door ons wordt ontkend. Ze hebben daarna diverse facturen gemaild maar die heb ik in de ongewenste mail-box geparkeerd. Ik had in juni gebeld met het bewijs vh tel-gesprek maar dat mochten ze vanwege juridische redenen niet geven. Wie stelt bewijst, geldt in de juridische wereld maar kennelijk niet bij de Voordeelregeling.

    Vandaag weer gebeld. Nu kan opeens het gesprek wel worden afgeluisterd, althans overmorgen nadat het gesprek is 'opgevraagd'.

    KPN is op de hoogte vd aggressieve verkooptechnieken en geclaimde mondelinge overeenkomsten. Dit zorgt voor veel overlast . Ze sluiten gewoon de lijn af als je hun spookfacturen niet betaald. Waarom stelt de KPN niet als eis aan de whole sale partner dat ze alleen schriftelijke (of per mail bevestigde) overeenkomsten met de klanten mogen aangaan?

    KPN, draai aub zsm het overzetten van de facturering van onze faxlijn terug op KPN. Mijn gegevens ben graag bereid te verstrekken in een persoonlijke mail.

    JL 
    Ik heb inmiddels sinds april problemen met voordeelregeling. De problemen zal ik niet herhalen. Op dit forum blijkt een patroon. Ook bij mij deden zij zich voor als KPN. Ik heb nota bene gezegd dat ik alleen zaken doe met KPN desondanks heben zij mij hun product opgelegd. 

    Ik heb de overeenkomst schriftelijk opgezegd wegens dwaling. Ik was niet op de hoogte dat de telefoon en faxlijnen worden overgenomen en VDR de in en uitgaande gesprekken overneemt. Dit middels aangetekend schrijven, e-mails en telefonisch contact. Ik heb VDR blijft oost indisch doof en doet hier helemaal niets mee.

    Ik heb het probleem gemeld bij KPN. KPN heeft mij laten weten dat de zaak is gemeld bij de OPTA en dat zij proberen iets tegen deze praktijken te doen. Intussen blijven kleine ondernemrs in de greep van VDR terwijl telefonie etc het hart is van veel bedrijven. 

    Ik blijf intussen rekeningen, herinneringen krijgen en ben zelfs twee weken afgesloten geweest van telefonisch verkeer. Onder protest heb ik de betaling gedaan maar daarmee is de ellende niet klaar. Ik blijf rekeningen krijgen en VDR doet niets met mijn rechtsgeldige opzegging. 

    Omdat het hier een advocatenkantoor betret heeft ConsuWijzer niets met deze klacht gedaan. Onbegrijpelijk want het gaat hier ook om een eenmanszaak. Nog steeds ben ik genoodzaakt niet meer te bellen van mijn kantoor.    

    De schade is ongekend en ik zie geen andere oplossing dan VDR in rechte te betrekken en aangifte te doen.  
    U had allang aangifte moeten doen, en zeker niet betalen!!!!!!! Vdr is een whole sale partner van KPN!!

    Je kan dus door ieder willekeurig telefonie bedrijf worden overgenomen als klant van de KPN, dit gaat nergens over en u moet een klacht indienen bij de OPTA.
    Als uitgaand telefoonverkeer wordt afgesloten en deadlines moeten worden gehaald is er geen keuze. Wel is onder uitdrukkelijk protest betaald. Ik heb tijdens telefonisch contact laten weten dat ik geen nota's zou betalen, waarop prompt mijn telefoonlijnen werden geblokkeerd. 

    De opzegging wegens dwaling werd ook met terugwerkende kracht gedaan. VDR heeft op geen enkele wijze hierop gereageerd.

    OPTA en NMA zijn nu ACM de klacht tegen VDR is met KPN besproken en zal door mij eveneens wordt ingediend.   
    Ja ik kreeg nu vandaag mijn eerste aanmaning al. Maar ik ben benieuwd hoe snel de overzetting nu daadwerkelijk een feit is. Ik heb ook eerder op dit forum gelezen dat bij een Belvrijaltijd abonnement niet de kosten dubbel betaald hoeven te worden. Dus eerst afwachten of het deze week in orde komt en wat de rekening betreft zie ik dan wel weer verder. En ik ga wel kijken hoe ik hier verder nog iets mee kan inderdaad wat aangifte betreft.
    Reputatie 1
    Badge
    Ik zou niet wachten en direct aangifte doen. Samen staan we sterk.
    Vandaag ben ik gebeld door VDR. Mevr. Claster dit werd een zeer onplezierig gesprek omdat mevr. alleen maar praat en niet luisterd. Nogmaals het bandje beluisterd zij zeggen dat je geen abonnement afsluit en luizen je er vervolgens op een slinkse manier in. Omdat Mevr. Claster vast blijft houden aan de betaling van openstaande facturen contact opgenomen met KPN via 0800-0403 de medewerker die ik aan de lijn kreeg gaf mij een tip om de provider te controleren en te wijzigen.

    Bel met je toestel waar het omgaat 0800-1273 men vraagt dan om je 9 cijferig klant nummer van KPN in te toetsen. Vervolgens moet je het telefoon nummer intoetsen waar het om gaat. dan krijg je de mogelijkheid om te controleren en te wijzigen.
    Vandaag ook klacht in gediend bij ACM. Als alle benadeelden hier dat ook doen kunnen we die oplichters van VDR misschien uit de markt krijgen.

    https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-meldingen/uw-tip-of-melding-doorgeven-aan-acm/
    Reputatie 7
    Badge +11
  •  Dat is een zeer goede tip om na te gaan welke CPS provider ingesteld staat, bedankt!
  • Reageer